• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

24mm straps (Panerai), vart köper ni?

Jag letar ett mörkbrunt eller caramel 24mm armband till Panerai, gärna med polerat spänne.
Vart köper man armband av fin kvalitet till ett vettigt pris?

Det finns ju en drös med tillverkade på paneraiscource och jag har lite svårt att veta vad som är bra och inte.
 

JohanHLM

Rolex
Beror ju på vad som anses som kvalite och vettigt pris men den finns ju många både nya beg 24mm OEM på panerist.com som är bra mycket billigare än om du knallar in på Nymans.

Va det du som klippte 112:an på TTT?
Grymt bra pris på den var det i alla fall.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Finns en hel del tillverkare på forumen. Kolla på mod delen!
 

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Wotancraft.com har jag bara gott att säga om. Bra kvallestraps för helt ok pris. Deras vintage-straps är iofs dyra men många verkar grymt nöjda med dem.

För JV alligator kan jag även rekommendera "peter.watchacc". Prisvärda och bra kvalle på strapsen.

Och det bästa, frakt ingår vart än i världen du är på dessa två ovan nämnda.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Kollar mycket på Panieristi...många som säljer i stort sett oanvända kvalitetsband till bra priser.
Dessutom finns avdelningen där återfärsäljare annonserar och där hittar du mycket tips.

Kolla också http://www.distefanostraps.com/
Mycket fint...
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Wotancraft.com har jag bara gott att säga om. Bra kvallestraps för helt ok pris. Deras vintage-straps är iofs dyra men många verkar grymt nöjda med dem.

För JV alligator kan jag även rekommendera "peter.watchacc". Prisvärda och bra kvalle på strapsen.

Och det bästa, frakt ingår vart än i världen du är på dessa två ovan nämnda.

Peters straps är grymt fina..Nära OEM kvalitet..
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Panerai 233 med 24mm Ted Su Ammo!:)
null-101.jpg


null-104.jpg


null-105.jpg
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Berätta! Helhetskänsla? Ingick frakt? Bra leveranstid? Bra köp? Vavava?

Snyggt!

Köpt av en kille som sålde av sin samling via Panieristi.com, så har inte mycket info om leveranstider e t c...tyvärr.
Känsla är grym...spännet stort, men inte obekvämt. Känns riktigt gediget men hyfsat mjukt. En fast floater...

Köpte ett Simona Ammo samtidigt. Känns lite mindre "arbetat" än Ted Su, men väldigt välsytt.

null-110.jpg


null-109.jpg


null-116.jpg
 
Topp