• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

25% off på IWC, Omega, Bralle mm.

Randel

Cartier
Tack för tipset EmKay! Inga klockor tillgängliga där som är på min shortlist, men jäklar vad bra med 25% rabatt på så många trevliga dinkor! Hoppas någon förköper sig under kvällen :D;)
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Vilken jäkla tur att det inte fanns nåt jag behövde! Klockbudgeten är inte uppladdad än.

Men bra tips förstås för den med generöst plånboksutrymme för tillfället.
 

EmKay

Omega
Tack för tipset EmKay! Inga klockor tillgängliga där som är på min shortlist, men jäklar vad bra med 25% rabatt på så många trevliga dinkor! Hoppas någon förköper sig under kvällen :D;)
Welcome!
Men måste de ligga på shortlisten när det är så bra pris? Ett litet impulsköp kanske :D .
De ska tydligen lägga ner butiken därav de bra priserna.
Vilken jäkla tur att det inte fanns nåt jag behövde! Klockbudgeten är inte uppladdad än.
Men bra tips förstås för den med generöst plånboksutrymme för tillfället.
Budget? Ha! :banghead: det finns ju SMS lån ;)
 

M021

Rolex
2-Faktor
Kan bli en biltur till helgen, kanske har dom något som inte står på hemsidan än.!
 
Topp