• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

25% rabatt på Omega Ploprof 1200m

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Finns bara en klockbutik i Solna centrum. Ur&penn räknas väl inte? Stjärnurmakarna har samma öppettider som övriga centrum. Till 18 på söndag tror jag bestämt...
 
D

Deleted member 4412

Guest
Sweet! Då var det samma butik som jag tänkte på som ligger bredvid Hemköp. Var där förra helgen och justerade claspen på en DJ. Såg ingen Plopp då men jag tittade inte efter den heller:bag:
 
D

Deleted member 4412

Guest
Kommer snart en på en egen tråd. Blir min sista aktivitet här på KS tills i höst. Hittat det jag letade efter, lite små detaljer kvar bara samt några roliga tillbehör sen är jag klar. Inge mera klocksurf och flippande, bara njuta av våren/sommaren och en perfekt dinka:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Man tackar! Kan bara avslöja att min första klocka var ju en dykare så bara naturligt att det blir en dykare som får mej att gå ner i varv och bli nöjd haha. Sen har det ju vart ett grymt klockår då man fått prova en hel del roliga dinkor på vägen:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Nu ligger den tråden ute under diskussion. Blev ingen review då andra gör sånt bättre men väl några ord samt bilder:)
 
Topp