Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

2st som första klocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av Gaius, 4 juni 2016.

1. Gaius
    Trådstartare

Gaius Torpare

Från:
    Göteborg
    Hej klocksnack
    Mitt klockintresse har nu vaknat till liv vid studentåldern och har tänkt mig inskaffa min(a) första klock(a/or).
    Budgeten ligger på max 30k för minst två st klockor. Jag har tänkt mig en för finare tillfällen samt en för vardagligt bruk.
    Har länge kollat på Tudor Black Bay, Seamaster 300M och Rolex datejust för ca. 20k (begagnat) och sedan en billigare klocka som Seiko sarb033 för ca. 5k.
    Behöver nu er hjälp med tips och förslag på klockor som passar till denna budget. Tack.
    Obs: inget quartz på min handled.

2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Du är i fel forumdel. :)

Kroken och Fujoor gillar detta.
  3. Gaius
    Trådstartare

Gaius Torpare

Från:
    Göteborg
    Kändes som lite fel del i forumet och nu blev det bekräftato_O Hur flyttar man tråden?

4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    @daviden @Spencer66 kan flytta.

5. Airman

Airman Präst

Vintage Datejust och en dykare. Klart.

6. Lago

Lago Torpare

Personligen hade jag valt Black bay black, gillar den skarpt. Till den en sarx021 eller liknande modell du gillar och kört den på läder

7. Oscaro

Oscaro Biskop

Jag hade kört på en black bay röd, sen frågat @yonsson om nån bra Seiko

8. Matts

Matts Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tycker Tudorn är lite stor och det blir lite samma lika tillsammans med en Seikodykare. En DJ plus en Seikodykare känns som en mer komplett duo för alla sammanhang. Men det kanske skulle kunna funka att få in en Explorer 2 och en sxk 007/009 i budgeten med lite tur och skicklighet

David gillar detta.
  9. David

David Bödeln

En DJ och en Sumo. Klart.

Airman gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield