• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2xSeiko SÅLDA

johnliden

Omega
Hej,

Tänkte kolla intresset för två seikodykare som ligger i lådan och får alldeles för lite kärlek.

Fört ut har vi en 7002-7001 från 85. Klockan går och håller tiden helt ok. Kan dock vara lite trög i starten om den legat i lådan ett tag, men med lite skakande går den igång fint. Skulle nog inte hoppa i havet med den då jag inte har någon aning om den blivit servad. kommer på seikogummi och blå/vit/röd nato. 850kr.


Sen har jag en 7s26-0050 från 03. Köpt NOS i januari 13. 38mm, fint skick. 700kr.


kan skicka med meshbandet för en hundring extra.

Klockorna finns i sthlm, f2f går bra, men kan givetvis skicka.

Tack för titten.

Mvh/John
 

LtCariad

Omega
2-Faktor
Vi får väl se. Jag är tyvärr en sån där som har grymt svårt för att göra mig av med klockor...ever! :)
 
Topp