• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

3 gamlingar

Patric

Omega
Satt och slö surfade och kom på att man hade ju någon klocka i sin ungdom, och funderade på vart dom tagit vägen. efter en stunds funderande trillade slanten ner, sagt och gjort på me fårskinnstofflorna å ner i källaren, 5 min senare hade jag dessa i min hand. tyvärr mobil bilder och dåligt ljus men håll till godo tyvärr funkar dom inte.
oBdpoYV

DvZ70Qy

r3yTSaq

aHzduy5

IKKCYS9
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Satt och slö surfade och kom på att man hade ju någon klocka i sin ungdom, och funderade på vart dom tagit vägen. efter en stunds funderande trillade slanten ner, sagt och gjort på me fårskinnstofflorna å ner i källaren, 5 min senare hade jag dessa i min hand. tyvärr mobil bilder och dåligt ljus men håll till godo tyvärr funkar dom inte.
oBdpoYV

DvZ70Qy

r3yTSaq

aHzduy5

IKKCYS9
Trevligt, gillar tissoten och tropic-bandet på sista klockan (ser riktigt gammalt och trevligt ut). :)
 
Topp