• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 3 kantiga billiga vintage klockor

Rolfen

Rolex
Behöver rensa lite i samlingen och börjar med dessa tre fungerande herruren.

TreTankar.jpg


OBS såld! Manuell Carpentier som fungerar (på bilden ser tavlan skadad ut, det är den inte utan jag är en usel fotograf). Bredd cirka 25mm utan krona. Kommer på äkta alligatorband i okay skick.
Carpentier.jpg


Manuell Zerosa som fungerar. Cool art-deco design och riktigt läckert kupat glas, trist tavla. Bredd cirka 27mm utan krona. Kommer på perlonband.
Zerosa.jpg


KupatGlas.jpg


OBS såld! Mamuell Epiro som fungerar, roulette datum (varannan dag röd och varannan svart) som växlar som den skall. På bilden ser tavlan skadad ut men det är den inte, däremot är glaset lite ojämnt. Cirka 29mm i fyrkant. Kommer på krokodilpräglat band.
Epiro.jpg


Pris 300kr styck skickat med posten (eller möte i Göteborg), ingen retur. Kan även tänka mig byte mot märkes (många märken och storlekar av intresse) spänne till klockarmband, urmakarprylar, annan vintage klocka. Testa mig jag är öppen för förslag.
 
Senast ändrad:
Topp