• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 3 Vostok. Sänkt 14/4

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Sänkt pris klocka 1 och 3 14/4

Alla priser är inkl. skickad i posten blå. Om rek/spårbar frakt önskas får köpare bekosta det.
Alla manuella, ca 40 mm med 18 mm mellan luggarna. Om boett, lock, bezel är exakt som från fabrik kan jag inte garantera. Det bytas ofta hejvilt på dessa.
Ni kunniga får gärna skicka "arga" pm om ni ser något fel.
Retur, köpare bekostar frakt, om beskrivningen är felaktig...

1. Komandirskie (bild 1-3) Olivgrön tavla
Går ok. Kommer på ett 19 mm ”tropic” band som säkert har samma värde som klockan. Tänkte inte låta det gå men det sitter så tight att jag inte orkade plocka av det…
(500) 400, 300 kr i posten blå

2. Komandirskie Tank (bild 4-6) SÅLD
Går ok men klickar till när man drar upp den för mycket som om fjädern ”Varvar”. Orsakar kortare gångreserv. Har inte mätt men den funkar utmärkt en dag när jag använd den. På bra tjockt fodrad tygband.
350 kr skickad.

3. ”Mässingmonster” med kronan kl 2 (bild 7-9)
Fungerar ok. På svart läder av enklaste sort
(450) 350, 250 kr skickad i postens blå


P1050003.JPG
P1050004.JPG
P1050006.JPG
P1050007.JPG
P1050008.JPG
P1050009.JPG
P1050011.JPG
P1050012.JPG
P1050013.JPG
 
Senast ändrad:
Topp