• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

3x paketöppning

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Det var ingen dålig paketöppnigstråd... Trefaldigt grattis!

Kul att se fler OQ - det är härliga!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Fråga till dom som vet: misstänker att OQ enbart går att bära på originallänk iom. att den är integrerad? Eller går det att få till användning av andra band/normala bandstift på något vis?

//Johan
Borde ju gå att göra custom-made band till dem, har beställt förut till min gamla iwc ingy som oxå hade integrerad länk

Max tipsade i tråden om armband om en kille som gör på beställning. Kan vara värt att höra där om han kan ordna biffen. Eller så kollar jag själv, vore kanske coolt att testa
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Borde ju gå att göra custom-made band till dem, har beställt förut till min gamla iwc ingy som oxå hade integrerad länk

Max tipsade i tråden om armband om en kille som gör på beställning. Kan vara värt att höra där om han kan ordna biffen. Eller så kollar jag själv, vore kanske coolt att testa

Återkom gärna om du kommer fram till något svar på frågan!

Tackar!

//Johan
 

Icaras

Rolex
Haha den speedyn var inte lite cool... om man orkar hålla upp den ;)
Trevlig öppning! Gillar OQn, riktigt fin :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Topp