• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 4 månader gammal Seiko Prospex SRP579 Limited Edition bytes mot vad som helst

DB15

Panerai
Pledge Member
Hej!
Vill först och främst kolla om intresset fanns, men som rubriken lyder så har jag en Seiko SRP579 Limited edition som jag gärna skulle vilja byta till, ja vad som helst så kom med förslag!
Klockan köptes 31 december för 3995kr och är inte ens 4 månader gammal alltså i ny skick. Klockan har varken några dings eller hairlines på boet eller glaset och automatverket går fint utan problem.
Just nu sitter den på ett Kakhifärgat PVD Nato men självklart skickar jag med orginalbandet som är gjort av kalvläder samt allt som ingick vid nyköpet.
sätter bytesvärdet på 3200 kr och ser helst att vi byter rakt av, men kan tänka mig även ge upp till 7300 kr kontant så total värdet blir 10500 kr
Så kom med förslag!
Eftersom det handlar om ett byte så skulle jag först och främst gärna vilja göra affären f2f i Stockholm. På så sätt kan vi inspektera varandras klockor och båda gå nöjda från affären :)

(Bilderna är tagna när klockan var ny köpt, men som sagt den är i nyskick).
image.jpg

image.jpg
 
Topp