• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

4000 inlägg!

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Fantastiskt att ni lyckats så bra med detta forum :)
Hemligheten är att vi kompletterar varandra på olika områden, det låter som en kliché men i detta fallet så är det verkligen så.

Från allra första början var vi två, några timmar senare såg Spencer66 storheten och hoppade på båten.
Jag står för allt det tekniska, Spencer66 håller världsklass på att ge folket vad de vill ha (hence the title) ...och Denke köper samtliga medlemmars klockor. hans har erfarenheten och sedan köper jakob.dala de klockor som Denke nyss köpt.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Du har dina moments herr minister.... Så är det bara.... Bravo...xellent... Honom ska vi haaaaaaaa....

Du har stamina som ingen jag känner....
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Du har dina moments herr minister.... Så är det bara.... Bravo...xellent... Honom ska vi haaaaaaaa....

Du har stamina som ingen jag känner....


Ps.... Kan ni fixa så man kan "gilla" sina egna inlägg....sen måste ni fixa så man kan "olla" ( läs ogilla) andras.... Jag ska fan kämpa för det....skärp er för faaaaan...
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ps.... Kan ni fixa så man kan "gilla" sina egna inlägg....sen måste ni fixa så man kan "olla" ( läs ogilla) andras.... Jag ska fan kämpa för det....skärp er för faaaaan...

Sist du "kämpade" för något var när du tjatade till dig ett vintage-forum....som du förmodligen ALDRIG vare sig postat eller läst i (vi hade ju fixat ett vintageforum ändå, men du behövde fluffas lite).
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hatten av för fint dricka att fira med f ö.
Får ta och poppa den här när jag får 4k inlägg.

pery8a4a.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
4k är helt klart värt att fira! Du är ett föredöme vi alla behöver! Vilket får mig osökt att tänka på en sketch med Galenskaparna och After shave; Pyssel och papps julklappsrim:

"Bo-Ragglan:
Ja, det är från signaturen "varför?" som vill ge en låda med svålfritt fläsk till fru Lotta Lagom som vann föreningen fettflingornas omröstning om årets fettflinga. Hon gick ner från 968 kilo till 28 kilo på fyra dar. Jak-Inge (skrattar lite och säger):
OJ, OJ, OJ, OJ, OJ!
[Bo-Ragglan tittar mycket egendomligt på Jak-Inge som tydligen sagt något väldigt dumt]
Bo-Ragglan:
Ja, nånting så här, kanske:
"Det blev en förvandling från oxe till loppa,
i en rasande fart som inget kunde stoppa.
Du är ett exempel vi alla behöver, men säg mig:
vad hände med huden som blev över?"
Ja. Öh... varsågod, signaturen "varför?" och en riktigt sval jul."
 

Landshark

Cartier
Ber att få instämma i hyllningskören. Forumet vore inte vad det är utan dig, Spencer. Visst, du tappar fokus i bland som vi andra dödliga och spontanköper ölöppnaren som du hängt på skumpaflaskan. ;) Men i ditt hjärta tickar nog en Rolex-rova.

Kan verkligen hålla med om att dina inlägg håller hög klass. (I ett annat forum som jag hänger på var det en kille som slog sig själv för bröstet över sina 18000 inlägg. Och fick bara medhårsstrykningar, typ "alla var relevanta". My azz. Det var till 99% spam och dravel. I ditt fall är det omvända förhållanden!

Fortsätt hålla fanan högt. Skål härifrån i boxrosé (tight budget) ;)
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Grattis! Den färgstarkaste karaktären på hela forumet! Lite fjäskartråd, men dina inlägg är grymma och oftast jävligt roliga!
 

Tommytvigg

Cartier
Grattis Spencer!
Tack för att du lyfter detta forum med roliga, arga, snälla, stöddiga poster, ja du förstår vad jag menar. En härlig blandning.
Tack till er alla tre som driver detta eminenta forum. Det är faktiskt galet bra.

Mvh Tommy
 
Topp