• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

4000 inlägg!

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Vill också dricka skumpa. Grattis till detta eminenta forum. Eller ska jag kanske gratta mig själv som har möjlighet att hänga här?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Måste också gratulera till forumet! Jag har hängt på diverse bil och motorsportforum tidigare, men dom är att betrakta som heldöda jämfört med detta levande och moderna forum som formligen bubblar av aktivitet! Otroligt faktiskt!

Schyst skumpa btw och trevlig semester! Satsa på en Rolex på resan. Kanske 1675a som min Avatar eller annars någon av dina enklare subbar. Om det finns någon enkel...
 

sjobbe

Cartier
Hatten av för 4000 inlägg fyllda av visdomsord av alla dess slag. Tack till er herrar för ett trevligt forum - hoppas på flera tusen till ;)
 

PIC

Cartier
2-Faktor
4000 inlägg ger respekt och när man vet vilken kunskap som ligger bakom är den riktigt imponerande.
Grattis!!!
 
Topp