• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

44,5 mm chokladpralin

Viking

Cartier
Hämtade upp den här pralinen idag. Limiterad till 500 ex. Tja! vad tycker ni?
IMG_7804_zps56882c45.jpg

IMG_7806_zpse113a7d1.jpg

IMG_7807_zpsb2142ef4.jpg

IMG_7812_zps440fbca5.jpg

IMG_7814_zps41573fb2.jpg

IMG_7821_zps3a8b5e37.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Den är helt galen.......älskar den......hatten av för dig.....inget för lipsillar eller puritaner......
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Häftig box.
Hublot är väl inget som float my boat så ska inte uttala mig ang utseendet.

Men är du nöjd så är jag nöjd :)
 

Isodor

Audemars
Stort grattis!

Har personligen svårt för Hublot...

Påminner mycket om min gamla TAG från baksidan, är det en 7750-moddat verk i den?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Stort grattis! :) men tyvärr inte min kopp te. Men det viktiga är att man själv är nöjd som köpare! :)
 
Grym, inget för traditionalisterna, påminner mig om min gröna B&R och den blåa B&R i stilen med färgad keramik och gummiarmaband i samma färg (fast en annan prisklass förståss) coolt att någon vågar prova något annat and dom vanliga...
 

Camo00

Patek
Re: Sv: 44,5 mm chokladpralin

Grattis! Duktigt cool! Skriv gärna mer och beskriv den, för chansen att man får äga nån är rätt liten! :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Kul att du vågar testa något annorlunda, allt annat än mainstream...tycker wristshotet visar en härlig brun nyans...:)...kör hårt!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Helt ärligt.. Förfärlig! Men som flera andra skrivit även riktigt cool!! Framförallt en eloge och ett stort grattis till ett annorlunda val! :)
 

Ricrob

Patek
Faen va cool! Fulsnygg kanske..? Eller lite som ET, så ful att han blir söt! Fast inte söt, utan jäfligt ball! Äh, jag vet inte.. Känslorna svallar över! ;)

Stort grattis och en rejäl dunk i ryggen för att du går din egen väg! Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen och just nu har jag aldrig känt mig så död...
 

Viking

Cartier
Charles_ skrev:
Hur grym som helst! Jag vet av erfarenhet att det är ganska svårt att fånga den rätta färgen på bild. Grattis! :D ;)
Helt rätt, svårt att få till rättvisa bilder. Men mer lik choklad i färgen går inte att komma. Tack för senast förresten.
 
Topp