• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

44,5 mm chokladpralin

jabla

Sarlacc
Stort grattis även om det inte alls är i min smak.
På bilden ser det ut som ni har mycket bättre väder i Båstad än vi har i Helsingborg ;)
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Vet att det inte är närheten av samma liga men kom att tänka på min Bulova som jag först tyckte var lite svår med det bruna. Med din däremot får man ju inte tveka. Jävligt starkt köp.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Stenhård! Våga vägra dussinklocka! Vore riktigt kul att se irl!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Fyfan vad skönt att se något lite mer annorlunda på detta forum även om jag inte skulle valt den i första hand!
Måste bara fråga en sak.. Dessa bilder, hur kan du ha grönt gräs i bakgrunden som? :? eller är du utomlands? :)
Grattis till dig!!!
 

Viking

Cartier
Vintage92 skrev:
Fyfan vad skönt att se något lite mer annorlunda på detta forum även om jag inte skulle valt den i första hand!
Måste bara fråga en sak.. Dessa bilder, hur kan du ha grönt gräs i bakgrunden som? :? eller är du utomlands? :)
Grattis till dig!!!
Finns inte en snöflinga i södra Sverige. Det är mossan i min trädgård du ser.
 

_jonte

Patek
Re: Sv: 44,5 mm chokladpralin

Tuff klocka! Gillar att Hublot lyckats med sin egen design.
Gällande keram har jag för mig att Hublot använder zirconia, dvs zirkoniumdioxid på svenska. En hård, slitstark keram med bra tyngd. Används annars i tex keramiska knivar, inplantat osv.
 
Topp