Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

477 klockor, något som är intressant?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Marquise, 16 november 2014.

1. Marquise
    Trådstartare

Marquise Bonde

Från:
    Moderlandet
  2. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping

Haha...men fy för den lede, 19.040kr och 37 öre :wideyed:! Kan det verkligen stämma att en klockan kan vara värd 39.93kr st, för mig så är det en hög med massor av bråte. Kanske 2-3 spänn stycket MAX 3kr, men för det där priset får man ju mycket fina klockor för.

Icaras gillar detta.
  3. Marquise
    Trådstartare

Marquise Bonde

Från:
    Moderlandet
    Men får ju dock inte speciellt bra bild av vad som finns där. Kanske man kan hitta några gamla omega ur eller liknande?

4. Erik1

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Väl
    Väldigt tveksam till de faktiskt. Ser mest ut som skräp plast batteriklockor..

Marquise gillar detta.
  5. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    För mig ser det mest ut som junk! Sånt som du för om du går med i en bokklubb eller liknande, men, som du säger bilderna är riktigt dåliga, så chansen finns att det kan vara som du säger, även om jag tror chansen är minimal.

6. Marquise
    Trådstartare

Marquise Bonde

Från:
    Moderlandet
    Jodå, säger inte emot. Chansen att hitta något kul är en på miljonen.

Men vem vet, kanske någon gammal samlare har dött och kidsen bara vill bli av med de :D Undrade dock mest om någon kunde "spotta" något trevlig, är det någon som kan hitta ädelstenen bland riset så är det KS!

7. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Ser ut som marknadsklockor.

8. Kairo

Kairo Friends of KS

Usch fy fan, nej tack.

9. Brutus

Brutus Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Ser ut som samme snubbe säljer klockor även styckevis, så han vet nog vad grejerna är värda. mao tror jag att chansen att det finns ngt man vill ha i den här högen är nära nog obefintlig.

Erik1 och Marquise gillar detta.
  10. David Eriksson

David Eriksson Biskop

Från:
    Stockholm
    Mmja, skeptiskt.

Mårtenssons ur Brookfield