• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

5000 inlägg >< <> >< <> >< Tack KS och dess members

gillar ni klocksnackas

  • Ja

    Röster: 26 34.2%
  • Absolut

    Röster: 7 9.2%
  • Som bövelen

    Röster: 43 56.6%

  • Totala väljare
    76
  • Enkät stängd .

Chuck

Patek
2-Faktor
Flesta av er har dröftat med mig sen gula tiden men ville bara fira mitt 5000 inlägg med att tacka forum ledningen och dess medlemmar för ett sju helvetes goda år och Goa klockor. Som småbarns förälder blir detta lixom ens enda hobby och tack än en gång för detta!

Ok har kokat en liter glögg och gräsänkling på det resulterar i ett inlägg som detta men whatefak, lifes good än så länge. Nåja tänkte smälla på lite bilde och allmänt gott snack.

En sak ska ni aldrig glömma: Livet är en gåva, att få leva detta i ett I land och samtidigt nörda klockor på KS är ett gott karma. Njut av det friends, nästa liv är ni kanske ett dammkorn på en submariner urtavla som väntar på att bli bort blåst.
Årets händelse?? PADI utan tvekan
Nu glögg, sen öl, sen ghostbusters 2 köpfilm.



Cheers alla medlemmar!

Special edition cheers @Denke @daviden @Spencer @yonsson @par @Molle @Magnus Andersson @jabla @RicVin @Omen @The lord @john b @JohnZ @JoberMan @80talisten @Mforce @Pelarn65 @Guskleto @Affe @laketwig @Equilibrium @Parabellum @Compiss @Hebbe @Nicklas.S @Luckyluciano @rogart-63 @Fjmo @Seikosthlm @paradis @Scaramanga @Philippe Stern @Ernesto @meo_swe @Matts @Sorubim @masterkiller @Stefanweei @Ricrob @Greven @JensBP @Daniel Cruz Vera @Rozzy @Apansson @leben @MaziK @Niklas @sherwan @Floduttern @Aquaracer2 @Edin @Davvan @Chrisse @hook @galácticon


https://klocksnack.se/threads/finden-sie-ihren-weg-zu-sinn.38373/#post-886781

https://klocksnack.se/threads/mello-livetråden.50131/page-5#post-1263731

https://klocksnack.se/threads/ot-hjälp-chuck-smaka-skinka.33401/

Skål blandad bilder alla inte mina speciellt inte pateken
IMG_1335.JPG
IMG_1336.JPG
IMG_1337.JPG
IMG_1338.JPG
IMG_1267.JPG
IMG_1330.PNG
IMG_1283.JPG
IMG_7855.JPG
IMG_7858.JPG
IMG_7862.JPG
IMG_1299.PNG
IMG_1329.JPG
IMG_1360.JPG
IMG_1359.JPG
IMG_1358.JPG
IMG_1357.JPG
IMG_1356.JPG
IMG_1355.JPG
IMG_1354.JPG
IMG_1353.JPG
IMG_1351.JPG
IMG_1350.JPG
IMG_1349.JPG
IMG_1348.JPG
IMG_1345.JPG
IMG_1344.JPG
IMG_1343.JPG
IMG_1342.JPG
IMG_1341.JPG
IMG_1340.JPG
IMG_1339.JPG


Tack
 

Greven

Audemars
Kul trådstart! Grattis till livet och 5000 inlägg! ;)

Eftersom jag nämndes i Special edition cheers så bockar jag och bugar lite extra.

Skål!
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Flesta av er har dröftat med mig sen gula tiden men ville bara fira mitt 5000 inlägg med att tacka forum ledningen och dess medlemmar för ett sju helvetes goda år och Goa klockor. Som småbarns förälder blir detta lixom ens enda hobby och tack än en gång för detta!

Ok har kokat en liter glögg och gräsänkling på det resulterar i ett inlägg som detta men whatefak, lifes good än så länge. Nåja tänkte smälla på lite bilde och allmänt gott snack.

En sak ska ni aldrig glömma: Livet är en gåva, att få leva detta i ett I land och samtidigt nörda klockor på KS är ett gott karma. Njut av det friends, nästa liv är ni kanske ett dammkorn på en submariner urtavla som väntar på att bli bort blåst.
Årets händelse?? PADI utan tvekan
Nu glögg, sen öl, sen ghostbusters 2 köpfilm.



Cheers alla medlemmar!

Special edition cheers @Denke @daviden @Spencer @yonsson @par @Molle @Magnus Andersson @jabla @RicVin @Omen @The lord @john b @JohnZ @JoberMan @80talisten @Mforce @Pelarn65 @Guskleto @Affe @laketwig @Equilibrium @Parabellum @Compiss @Hebbe @Nicklas.S @Luckyluciano @rogart-63 @Fjmo @Seikosthlm @paradis @Scaramanga @Philippe Stern @Ernesto @meo_swe @Matts @Sorubim @masterkiller @Stefanweei @Ricrob @Greven @JensBP @Daniel Cruz Vera @Rozzy @Apansson @leben @MaziK @Niklas @sherwan @Floduttern @Aquaracer2 @Edin @Davvan @Chrisse @hook @galácticon


https://klocksnack.se/threads/finden-sie-ihren-weg-zu-sinn.38373/#post-886781

https://klocksnack.se/threads/mello-livetråden.50131/page-5#post-1263731

https://klocksnack.se/threads/ot-hjälp-chuck-smaka-skinka.33401/

Skål blandad bilder alla inte mina speciellt inte pateken
IMG_1335.JPG
IMG_1336.JPG
IMG_1337.JPG
IMG_1338.JPG
IMG_1267.JPG
IMG_1330.PNG
IMG_1283.JPG
IMG_7855.JPG
IMG_7858.JPG
IMG_7862.JPG
IMG_1299.PNG
IMG_1329.JPG
IMG_1360.JPG
IMG_1359.JPG
IMG_1358.JPG
IMG_1357.JPG
IMG_1356.JPG
IMG_1355.JPG
IMG_1354.JPG
IMG_1353.JPG
IMG_1351.JPG
IMG_1350.JPG
IMG_1349.JPG
IMG_1348.JPG
IMG_1345.JPG
IMG_1344.JPG
IMG_1343.JPG
IMG_1342.JPG
IMG_1341.JPG
IMG_1340.JPG
IMG_1339.JPG


Tack
Ha ha:)
Vilket skönt inlägg! Tack själv för din trevliga närvaro här. Hedrande att bli taggad. Fortsatt fin kväll önskar jag dig!
 

par

Patek
2-Faktor
Tack för att du alltid har kul synpunkter och alltid håller bra ton!

Kommer aldrig glömma det klassiska chuckade inserten, ryktet säger att kineserna tog efter och gör storkovan just nu på din idé;)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Tack för att du alltid har kul synpunkter och alltid håller bra ton!

Kommer aldrig glömma det klassiska chuckade inserten, ryktet säger att kineserna tog efter och gör storkovan just nu på din idé;)
Haha dagens,

jösses insertet storyn det hänger kvar till Chuck lämnar in :D
Sålde dessutom subben med detta på till en entusiastisk medlem som vägrade få ett nytt på köpet.

Tack par!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tack Chuck och grattis till 5000, du är en av de sköna karaktärerna här på forumet och det skulle inte va de samma utan dig :)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Vad är det chuckade insertet för någonting?
För att göra en kort story lång så kastade jag in en 14060m i diskmaskinen för "herrans år sedan" :pirate:vilket resulterade i ett sjukt fint diskmaskins moddatt insert.

Dessvärre är bilderna borta från tråden men det fick stor uppmärksamhet. Både för insertet men även för att hela jäkla klockan åkte in i maskinen. Skyller bakefter på att Gin E Bra :D
 
Topp