• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

600 + Paket öppning = Äntligen

snoozarn

Patek
2-Faktor
Skojar du!
Har även jag suktat efter den sedan jag såg den presenteras. Satt idag på jobbet och surfade på c24 efter den.. Stort grattis!
Följde inte Nato bandet med?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
....................................................................
Jelani-Say-What-300x300.jpg

Mmmguurgle_zps9580133b.jpg


Stort GRATTIS Bolio!
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis, vilket tålamod! Riktigt clean dykare! Snygg fast säkert snyggare irl. Grattis

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

Bolio

Panerai
Tack alla för gratulationerna jag blir bara nöjdare och gladare varje gång jag ser ner på handleden, och jag kan säga att de har plirat ner på den en hel del :D.

Jo garfield jag kommer lägga upp fler bilder senare i en recension men som sagt jag måste lära känna min nyfunna kompis lite bättre först.

Om vi träffas på någon GTG fredrik! kan du få klämma på den men jag ser helst att du inte äter upp den :nailbiting:.

snoozarn bandet som du ser på bilderna ingick men inga fler. Så nu blir det till att hitta några nya med 23mm bredd.

Af Sjodahl stort TACK :)
 

Simpatico

Rolex
Vet inte riktigt var jag skall börja.
Hrmmm
Nåja stort grattis till pizzan, grymme grattis till en för detta forumet en ovanlig klocka och slit den med hälsa.
Nu måste jag nog gå tillbaka några sidor och kolla lite mer på bilderna.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Förväntade mig att man skulle få med de grymt snygga nato-bandet, kolla bara detaljerna! Precis som man får med exempelvis Tudor BB i lådan, medföljande nato.
fifty1a.jpg

fifty5a.jpg


Länken såg lite sådär ut tycker jag..
1981916_632932976785315_8150178025595344503_n.jpg
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Det är inte varje paketöppning som sitter som en käftsmäll! Jag satt i soffan och bara gaaaaaaa

Du får en
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack alla för gratulationerna jag blir bara nöjdare och gladare varje gång jag ser ner på handleden, och jag kan säga att de har plirat ner på den en hel del :D.

Jo garfield jag kommer lägga upp fler bilder senare i en recension men som sagt jag måste lära känna min nyfunna kompis lite bättre först.

Om vi träffas på någon GTG fredrik! kan du få klämma på den men jag ser helst att du inte äter upp den :nailbiting:.

snoozarn bandet som du ser på bilderna ingick men inga fler. Så nu blir det till att hitta några nya med 23mm bredd.

Af Sjodahl stort TACK :)



Stort tack själv när du delar med dig med en sådan udda klocka, väldigt kul och trevligt val kompis! Skrev det i förra tråden, men glömde det i min iver, du skall så klart ha ett grattis till att joina pizzabakare klubben också, ser framemot både fler bilder och en recension :cigar: :) ;) :cool: :nailbiting: :D :hungry:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Smalt och helt underbart! Äntligen något annat än en Submariner! ;)

Mitt intresse var svalt när jag såg den första gången, men det där är en sådan klocka som växer på en.

Pingar in Davvan - han som drog lans för Bathyscaphen!
 

Bolio

Panerai
Ninen79 självklart ska du få prova den så snart vi ses igen, dock kommer du inte få köpa den för den här stannar :D;).

Tyvärr funkar det inte som med BBn snoozarn. De fyra sista tecknen i reffen avgör vilket band som den kommer med och det finns fyra stycken olika. Jag hade mer än gärna lagt en peng till för att det ska ingå i boxen, tyvärr är inte priset på dem när du köper de lösa speciellt attraktivt så jag kommer jaga lite natos på 23mm i framtiden.
 

Bolio

Panerai
Smalt och helt underbart! Äntligen något annat än en Submariner! ;)

Mitt intresse var svalt när jag såg den första gången, men det där är en sådan klocka som växer på en.

Pingar in Davvan - han som drog lans för Bathyscaphen!

Jag blev såld direkt efter jag såg den på Basel förra året och kontaktade AD för länge sedan men det var inte det lättaste att få tag i en.
Och det var väll jag, Davvan och Jens som slogs lite för den när den kom, och ja den växer även på mig fast jag var positiv redan från början :D.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Du har....utan jämförelse.....by far.....far....frakking far.....forumets koolaste klocka. Det är 4 Parsek till tvåan..... Stort grattis....vilken fröjd för ögat....
 
Topp