• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

600

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
600ahu4.gif


Då var det dags att namnge en pizza om jag inte minns fel... och eftersom jag har tråkigt kör vi en tävling:
Bästa klock-pizzabilden vinner ett litet pris. Jag är enhällig domare och tävlingen avslutas kl 23.59.

LYCKA TILL!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
600ahu4.gif


Då var det dags att namnge en pizza om jag inte minns fel... och eftersom jag har tråkigt kör vi en tävling:
Bästa klock-pizzabilden vinner ett litet pris. Jag är enhällig domare och tävlingen avslutas kl 23.59.

LYCKA TILL!

Andra som tar fel på det denna vecka :D du får vänta några inlägg till...
 

jabla

Sarlacc
Det kom så plötsligt så det blev vad som fanns, en lågbudgetfrösapizza från djupet av boxen tillsammans med en cool klocka. Tänker inte ens äta den utan den åker tillbaka efter plåtandet, Yacht Mastern kommer jag dock att njuta av resten av kvällen.

WP_20140119_007.jpg
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Mycket bra jobbat och hoppas det smakade...

Det var en tävlande som stack ut med en egenbakad pizza med den vackraste av fyllningar: ost och klockor!
Stort grattis Silverminken ! , PM:a adressen som kommer ett litet pris!

Det vore ju synd om BCF skulle gå lottlös från denna tävling så även den kommer få ett pris!
 
Topp