Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

79thor

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av 79thor, 6 maj 2014.

1. 79thor
    Trådstartare

79thor Friends of KS

Från:
    Strängnäs
    Välkomna :)

2. Ruskprick

Ruskprick Friends of KS

Sålt till Herr Thor, snabb och trevlig :)

GG!

3. Zacke

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna
    Jag har sålt två klockor till denne herre och affären gick mycket smidigt. Snabb betalning och raka rör. 100% Goodguy!

4. Sålt en Zodiac till herr Thor. Toppbetyg lämnas! Trevlig och smidig! Inga orosmoln här inte.
    [emoji2]

5. Sålt ännu en till herr Thor. Lika stabilt som förra gången. 100% goodguy! :)

6. Magnus Eriksson

Magnus Eriksson Friends of KS

Köpt av herr Thor och det var inga krusiduller all gick perfekt. 100% Goodguy!

7. Thor har shoppat igen :)
    Trevlig prick och goodguy ända ut i fingertopparna.

8. Snabbt och smidigt med denna goodguy!

9. Zacke

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna
    Sålde en klocka till herrn i fråga utan några problem. Betalning och kommunikation var utmärkt, 100% Goodguy.

10. Napoleon90

Napoleon90 Torpare

Mycket god man att göra affär med, seriös och lätt att få fatt i! Inget att tveka på bara slå till :)

11. Kom på att jag faktiskt har köpt av Thor också. Funkar lika bra att köpa som att sälja till karln :)

12. Jax

Jax Stadsbo

Från:
    Gurksta'n
    P g a att det är första gången jag avger ett omdöme öppnade jag av misstag en ny tråd.

Men jag kan upprepa vad jag skrev där. Köpte en Planet Orient av 79thor. Mycket trevlig mail konversation och blixtsnabb leverans. Utan tvekan skulle jag handla av honom igen.

Jax