• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

911FLYER

911flyer

Omega
Har vi gjort affär? Då tycker jag absolut att du ska berätta för alla andra här vad som var bra eller dåligt.

Thank you watch lovers! :)
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en insert till 911flyer och allt gick mycket smidigt! Swishade pengar på momangen och var väldigt trevlig från början till slut! :) hoppas vi kan göra fler affärer, på ena eller andra hållet!
 

card

Panerai
2-Faktor
Köpt jubilee-länk av 911flyer, mycket bra kontakt, snabbt skickat och framför allt riktigt trevlig!
100% goodguy! Gör gärna fler affärer med 911flyer.
 

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Har sålt både band och en klocka till 911flyer (vid olika tillfällen) och det har funkat klockrent vid alla tillfällen. Snabb betalning och trevlig och tydlig kommunikation.

En riktig goodguy!
 
Köpt en trevlig Aqualand av 911flyer. Jag hade en god kommunikation med 911flyer, fick en bra service (bytte batteri före leverans) skickade snabbt och var korrekt i affären!
Gör gärna fler affärer med honom i framtiden!
 

Solbacken

Breitling
Köpt ett Seiko jubilee armband av 911flyer,
Sitter kanon fint på min 7002 diver.
Bra kontakt i hela affären, bra packad vara och snabb leverans.
En riktig Goodguy,gör gärna fler affärer med dig.
 

Izze

Cartier
Inte köpte något eller sålt till denna fantastiska good-guy, dock så har han lärt upp mig och varit en mentor till mig inom klockvärlden. Han hjälpte mig med att hitta mitt första köp, och har väglett mig under hela processen.
Klockan behövde små-tweaks jag skickade iväg den till honom, och han tog sig an detta med stor entusiasm och spenderade 4 hela timmar för att han helt enkelt är en otrolig person.

Handlar det om förtroende? This is your guy.
Handlar det om en bra affär? This, is your guy.
Handlar det om professionalism? THIS is your guy.

Vill även tacka honom personligen, för allt han hjälpt mig med under hela min tid här på klocksnack.
Finns säkert något otroligt jag glömt att nämna som han har gjort, men det blir svårt när det är så mycket!

För dem som inte orkar läsa.
Good guy.
 

holma20

Panerai
Köpt ett insert av herrn , grym service snabba raka svart allt gick hur smidigt som helst,
Tack för hjälpen och affären
100% goodguy
 

911flyer

Omega
Inte köpte något eller sålt till denna fantastiska good-guy, dock så har han lärt upp mig och varit en mentor till mig inom klockvärlden. Han hjälpte mig med att hitta mitt första köp, och har väglett mig under hela processen.
Klockan behövde små-tweaks jag skickade iväg den till honom, och han tog sig an detta med stor entusiasm och spenderade 4 hela timmar för att han helt enkelt är en otrolig person.

Handlar det om förtroende? This is your guy.
Handlar det om en bra affär? This, is your guy.
Handlar det om professionalism? THIS is your guy.

Vill även tacka honom personligen, för allt han hjälpt mig med under hela min tid här på klocksnack.
Finns säkert något otroligt jag glömt att nämna som han har gjort, men det blir svårt när det är så mycket!

För dem som inte orkar läsa.
Good guy.

Tja Izze, vad sitter på handleden idag?
 

Izze

Cartier
Tja Izze, vad sitter på handleden idag?

Tjenare!

Jag har hoppat mellan olika Rolex modeller.

Haft två daydates, en från 1979 och därefter en från 2017.
Därefter hoppade en submariner 2017 TT in i bilden, och slutligen en 126334 41mm rhodium innan det blev en klassisk DJ TT enligt nedan.

DF958E58-41C4-4039-B90B-61B97CFB69AC.jpeg


Hur har det gått för herrn själv?
 

911flyer

Omega
Trevligt med DJ! Har handbyggt en åt min fru, en Diamant DJ 27mm. Haft ett par själv, både TT och SS. HAr inte pendlat så mycket med klockor på sistone, men nu har jag avvecklat kollektionen lite: Just idag så sitter en 1655 Rolex med antikt läderband, länken har så mycket stretch att jag nästan är rädd att bruka. haha. :) 1655:an blir sällan använd men det är en riktig favorit. Har sålt av en 16610 nyligen och en GMT 16700 Transition med tritumtavla, SEL och holes case, några enklare klockor, en Breitling Avenger Titanium, Seiko SKX007, mfl. Försöker att landa på 2-3 klockor som man faktiskt använder. 1655 kanske kommer säljas om något år eller två, tror de peakar lite prismässigt. Förövrigt jagar fortfarande en 16800 från 1981. :) Verkar aldrig hitta rätt 16800, antingen är den sönderpolerad eller sjukt överprisad, eller så har säljaren felannonserat årtalet. TYPICAL!

Kul att du fastnat för klockor och grymt att du fastnat för ROLEX som verkligen är det bästa märket enligt mig själv. Gillar nästan alla Rolex förutom Yachtmaster II - införskaffa aldrig! ;)
 
Har köpt ett Seiko skx jubilee av Herr flyer. Mycket skön och enkel att ha och göra med. Superbra packat och snabbt ivägskickat med posten. Rekommenderas varmt :)
 
Topp