• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 9500kr! Breitling Duograph med länk, 3 läder och en flaska Jack Daniels

Gummo

Joker
2-Faktor
Ovanlig och snyggt clean Breitlingmodell i ok skick. Det syns att den är använd och har ett litet jack i vridringen (mellan 70-80 ovan kronan på bilden) och smårepor i boetten som går att polera om man vill ha det blankt. Klockan går och håller tiden (+10 sek/24h på armen och face up på natten). Edit: Ny mätning med Twixt-appen + 2.2 sek/day. Den har inte använts sedan 1996 och mår säkert bra av en genomgång. Har inte kvar papper men den köptes enligt min far på Krons Ur tidigt 90-tal. Ropat in en box från Kaplans från rätt tid som följer med.

Windrider Duograph, B15047, gjordes fram till 1996 då även Rouleaux-länken slutade tillverkas.
Länkarna i stål/guld börjar bli populära i staterna och kan gå ut för sextusen på chrono24.

Mer fakta om modellen:
http://www.breitlingsource.com/watch_de ... r_113.html

Kan tänka mig att sälja klocka med läderarmband och länken för sig. Länken är 17cm lång och passar 20mm bandhorn. Själva armbandet är 24-21mm brett.

Klocka med länk, box, vintageläder, krokodilstrap, brunt skinnband och en flaska gott till den som köper och har åldern inne. 11 000kr9995 Nu 9500kr.


Helst försäljning men kollar alltid efter annat skoj så kom med förslag!
Tex. Vintage kronograf eller Speedmaster Automatic.
Frågor, bud och bytesförslag tas via pm



Mvh Jonas
bild 1-1.JPG
bild 2-1.JPG
bild 3.JPG
bild 4.JPG
Breitling_Rouleaux.jpg
Breitling+Rouleaux.png
Rouleaux.jpg
bild.box.länk.JPG
 
  • Like
Reactions: SSL

Gummo

Joker
2-Faktor
Känner mig glad å själsligt rik så jag drar av en femhundring å kryper självmant under smärtgränsen.
 
Topp