• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

A box of darkness

Ariste

Audemars
2-Faktor
Intryckt i brevlådan låg denna anskrämliga överraskning, en chansning långt ner från buktens djup.

Sir, that's a tiny package

IMG_6853_zpscd21e933.jpg


Dåligt med luft

IMG_6854_zps7504e2d3.jpg


Kan det vara...

IMG_6855_zps86bc7baf.jpg


...något mörkt och läskigt...

IMG_6856_zps5b0d6d15.jpg


...en PVD:av Chrono Sport med...

IMG_6857_zps047a6eda.jpg


...Landeron 149 tickandes inuti.

IMG_6861_zpsd87d802d.jpg


Wristshot

IMG_6860_zpsde8c0499.jpg


Min första PVD:ade klocka, har sneglat på dem och budat en del men det har inte velat sig. Skicket på denna är ok, lite stryk på ringen och en del schmütz på tavlan men verket går fin och start, stopp och nollställning är distinkt. Första intrycket är sådär, tycker den är snygg på något sätt men den känns lite fel på armen. Kanske är det fel band på nu, får grunna på det...

Tack för titten!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: A box of darkness

Men för i h-vete?? Har Du en helt egen Ebay med bara fräscha vintageklockor??? :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Scaramanga skrev:
Cool, lite konstig och grattis :)
Tackar, är ovan med glasglas och djupa boetter...men vi får se om den känns mer rätt om några dagar...:)
Camo00 skrev:
Men för i h-vete?? Har Du en helt egen Ebay med bara fräscha vintageklockor??? :)
Det gäller att ha rätt storlek på trålen...:)
jakob.dala skrev:
Gillar den.
Riktigt kul och den ser rejäl ut.
Rejäl och med avgrundslikt djup i boetten...nu ska jag camosminka mig i nyllet för att komma i rätt stämning...:)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Den var riktigt cool! Men bandet som sitter på tycker jag ser för smalt ut för klockan på något vis..
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
LongCon skrev:
Riktigt cool! Grattis till en stenhård chrono!
Tackar...får se om jag behåller den...i så fall ska det letas PVD:ad krona och länk...:)
Spencer66 skrev:
Du är rakt upp och ner tokig! Men på ett positivt vis.. :D
Jag gillar paket och kronografer helt enkelt. :)
Vintage92 skrev:
Den var riktigt cool! Men bandet som sitter på tycker jag ser för smalt ut för klockan på något vis..
Det blir nog snyggast med en PVD:ad länk till den här rackaren...då blir den coolast...:)
 
Topp