• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad A Lange & Söhne - Saxonia Thin *Prisbump 160708*

Niklas

Rolex
2-Faktor
1 a bilb.JPG


Såld till en ny lycklig ägare! :)

Dags att låta mitt fantastiska dress-ur vandra vidare till någon som använder den mer än vad jag gör.

Inköpt ny av mig på Nymans Ur i början av 2015 så under garanti till 2017-01-28.

Sparsamt använd i rotation med en större samling så i mycket bra skick men givet att det är en 18k roseguld klocka så finns så klart spår av användning.

Fullset med box, ytterkartong, certifikat, bruksanvisning och oanvänd putsduk.

Dessutom medföljer värderingsintyg från Nymans Ur som värderar klockan till 207.100:-

Kortinfo:
Ref: 211.032
18k Rosé guld
Diameter: 40mm
Höjd: 5.9mm
Urverk: Manuellt inhouse Calibre L093.1 i nysilver
Urtavla i massivt silver
Armband: Mörkbrunt alligator med Lange 18k spänne

Mer info om klockan finns i min paketöppningstråd här:
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-a-lange-söhne-saxonia-thin.33501/

Finns i Stockholm och jag föredrar F2F affär då den kan göras upp på min arbetsplats i city där vi har både väktare och övervakningskameror för bådas säkerhet.

Betalning med banköverföring eller Swish.

Mina referenser finns här:
https://klocksnack.se/threads/niklas.36854/

Listpris idag är 207.100:-

Säljes för: 135.000:- (billigast i Europa)
NYTT PRIS 160708: 125.000:-

Retur:
Ingen retur vid F2F affär.
Vid distansköp så retur inom 48 timmar från mottagande om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
Pengarna återbetalas så snart jag har fått tillbaka klockan och gått igenom den.
Jag är inte svår att komma överens med men jag godtar inte returer pga. att du tycker den är för liten, för stor, för rund, att din partner tycker den är för dyr eller för att du måste slå ifrån dig alla beundrare för att klockan är en brudmagnet (eller vad man har för preferenser).

Det är bara att pinga om det finns frågor :)

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.jpg

8.JPG

9a.JPG

10.JPG

11.JPG
 
Senast ändrad:
Topp