• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

A secret collector's club whose members fly in by private jet

Donkii

Boushh
2-Faktor
Yes, there is a secret collector's club whose members fly in by private jet for their meetings at an undisclosed location in London, and our man in the UK, the intrepid Arthur Touchot, takes you behind closed doors to see who's got what on their wrist. This is inside stuff... :hungry::hungry::hungry:

https://www.hodinkee.com/articles/inside-the-uks-most-secretive-watch-collecting-club



AMBIANCE_IMG_0686.JPG

AMBIANCE_IMG_0864.JPG
ROLEX_IMG_0804.JPG
ROLEX_IMG_0758.JPG
TUDOR_MN77.JPG

OMEGA_SPEEDMASTER_IMG_0748.JPG
 

MrPlow

Rolex
Haha va? :)

Var bara ett konstaterande. Vem ska övertygas om vad? Är väl bara roligt att det finns en bra höjd inom klocksamlandet i Sverige. Det finns otroligt mycket mer roligt än det vi ser postas här på KS.
Ja, därför tycker jag att det verkar far fetched att det skulle vara en KS-medlem bara för att det är några svenskar med...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
...i plural..., "the Swede" hade ju annars varit naturligt... så minst två imho, men det är väl old news att nån(na) svensk(ar) hänger på rolexpassionmötena? @Per
Jag har en humm om vilka men då det inte är några som jag känner så låter jag bli att spekulera. Finns några gamla svenska VRF-rävar med bra kontakter som säkert skulle kunna platsa om de ville.
 
Topp