• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AB Kronometer stockholm

PBJ

Breitling
Hej
Jag undrar om någon här känner till nått om just denna modell av AB Kronometer stockholm? Jag har hittat flertalet bilder av liknande på nätet men ingen på just denna?
Mvh P
20231201_164800.jpg
20231201_163836.jpg
 

Bilagor

  • 20231201_163836.jpg
    20231201_163836.jpg
    240.7 KB · Visningar: 4

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Urtavla plus visare påminner om Breitling Top Time från 60 talet men känner inte igen boetten med de korta bandhornen .
Kan du ta en bild på verk och insida av baklocket?
 

PBJ

Breitling
Jag har inte öppnat den än, den är hos urmakare nu som ska byta packningar och ta bild på insidan och urverk. Jag återkommer, tack snälla för återkopplingen. Mvh Patrik
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Min spontana magkänsla är att det är en Breitling men utan bild på åtminstone baksidan är det svårt att säga något säkert. Om ingen som forskat i saken förut dyker upp i tråden förstås.
 

PBJ

Breitling
Klockan är hos urmakaren så tyvärr har jag ingen bild än..Tack snälla för informationen. Mvh Patrik
 
Topp