• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ABP Paris

Wastl

Omega
Klockvänner,
Har de senaste dagarna varit inne och surfat på rubricerar företags hemsida -www.abpparis.com och dräglat.

Har någon på forumet något skräddarsytt band hos dem? Nästa gång jag besöker Paris kommer det att bli ett band eller två.


Wastl

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Jag beställde ett par straps från dom. Bra kvalitet och känsla, lång leveranstid.
Ex
image.jpg
 

Wastl

Omega
Ja, såg dock att de erbjöd olika möjligheter till brådskande leverans, värstingleveransen var 1,5h till extraavgiften 100EUR.

Är banden värda priserna? Såg ut som om de lätt kan gå på över 300EUR.


Wastl

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Ja, såg dock att de erbjöd olika möjligheter till brådskande leverans, värstingleveransen var 1,5h till extraavgiften 100EUR.

Är banden värda priserna? Såg ut som om de lätt kan gå på över 300EUR.


Wastl

Sent from my iPhone using Tapatalk
Är nåt av det vi pysslar med härinne värt priserna? :D
Men jo, när ett vanligt Hirsch kostar 1-3k tycker jag ABP:s customband är prisvärda.
 

Wastl

Omega
Är nåt av det vi pysslar med härinne värt priserna? :D
Men jo, när ett vanligt Hirsch kostar 1-3k tycker jag ABP:s customband är prisvärda.

Haha på det sättet är det kanske inte så farliga priser ändå :)

Det är klart att bra hantverk kommer kosta en del och det är ju hantverket som de flesta av oss är ute efter så då blir det ändå värt det.


Wastl

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp