• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Accurist Marinograf, snygg, billig, automatisk vintagedykare.

Gummo

Joker
2-Faktor
Väl inkörd vintagedykare från sextiotalet säljes till förmånligt pris!
Rostfri boett som mäter in på respektingivande (och för oss utan komplex fullt tillräckliga) 37mm utan krona. Boetten delas med den mer välkända Solvil Titus Calyspmatic. Verket som driver runt de härligt patinerade visarna (helt utan lysförmåga) är ett automatiskt ETA 2472. Gångreserven är på över 40h men den sackar ca30s/dygn. Denna klocka bör alltså inte i första hand användas för att försöka mäta tid på ett exakt sätt utan används bäst som en identitesstärkande livstilsmarkör. Ej skruvad krona som dessutom förmodligen är utbytt någon gång under årens lopp.

Köpt av Donkii här på forumet förra året så ni som är nyfikna snokar redan på den annonsen och upptäcker att jag lagt på en hundring. Det är för sveda och verk samt för att jag bemödade mig med att plocka ur verket och plocka bort skiten bakom glaset och städa ur boetten lite. Den blanka tavlan ville jag ej ge mig på så den är har fortfarande matta små fält på sina ställen.

Klockan levereras med ett svart nylonband av Natotyp.

600kr skickat med vanligt porto, +70kr för rek. Eller f2f i Stockholm.

Returpolicy:
Hoppas att du inte tänker försöka lämna tillbaka klockan men du får returnera den i exakt samma skick ifall det skulle visa sig att den avsevärt skiljer sig från min beskrivning eller ej skulle vara en äkta Accurist.

Är du trevlig, smidig och presenterar dig ordentligt ökar chansen att jag besvarar ditt pm.

Väl mött!


IMG_0020.JPG
IMG_0478.jpg
IMG_0046.jpg
IMG_0475.jpg
IMG_0473.jpg
IMG_0869.JPG
 
Senast ändrad:
Topp