Laddar...
Delicate Vintage Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tillbakadragen Adidas NMD R1 stlk: 43 1/3

Diskussion i 'Lifestyle Köp & Sälj' startad av KenKun, 5 oktober 2016.

Taggar:
  1. KenKun
    Trådstartare

KenKun Biskop

Ni var för sega, skickas tillbaka till SNS. Skönt med fria returer :)

Vilket antiklimax!

Här var undertecknad super pepp på att få köpa sina första NMD:s. Köade till och med online på SNS i en timme för att kunna klicka hem dem.
    Det var kärlek vid första ögonkastet. Skön färg, schysst design...
    Men efter att ha kvävt mina fötter i en halvtimme (inomhus) så kom jag till slut fram till att de var lite för trånga för mig :(

Jag har 30 dagar öppet köp, och hade väl tänkt hiva tillbaka dem till SNS nu i helgen, men säljer gärna dem vidare till någon trevlig Klocksnackare.
    Storleken är 43 1/3.
    Pris: 1399 kr. Kan skickas, men då står du för frakten. Möter gärna upp dig vid Centralstationen, Stockholm.
    Ingen retur.

IMG_1632.JPG
    IMG_1633.JPG IMG_1634.JPG IMG_1635.JPG IMG_1636.JPG image1.JPG

Senast ändrad: 9 oktober 2016
    Calfen, Stomatologen och Mforce gillar detta.