Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Aerospace 2a varvet

Diskussion i 'Diskussion' startad av Beastie, 24 januari 2014.

1. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

För ett tag sedan köpte jag en breitling aerospace. Det var ett impulsköp men kändes ok. När den kom vart jag lite besviken, länken var för kort. Körde ett tag på olika band, trivdes mest med gummi men länk är ju det man ska ha och klockan blev sittande i lådan. Som tur var så var ju klockan köpt på forumet och säljare Ekmikael som är en jätte goodguy gav mig en rabbat i efterhand och jag beställde en ny länkbit. Medan jag väntade på att få tillbaka länken bestämde jag mig för att flippa klockan direkt när länken var tillbaka, hade tröttnat helt enkelt.
    Men

Idag kom länken och även om jag inte ser mig som breitling eller kvarts kille så måste jag säga.....damn! Aerospace är en fin klocka!
    Den kommer få vara kvar ett tag till.
    image.jpg image.jpg image.jpg

jabla, Totte, DrDre och 8 andra gillar detta.
  2. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Länken passar bra , ock klockan är fin. Så jag tycker absolut att du ska behålla den. Häftig modell...........:cool:

Beastie gillar detta.
  3. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    En av få Brattar jag skulle vilja ha!

Beastie gillar detta.
  4. gruby

gruby Friends of KS

Jag köpte ju den andra som goodguy Ekmikael hade till försäljning, trodde inte heller att jag skulle gilla den så mycket som jag faktiskt gör.

Går ekonomin ihop blir nog Aerospacen min beater i framtiden ;) enda minuset är vattentätheten, skulle vilja dyka med den..

Ekmikael och Beastie gillar detta.
  5. Feskarn

Feskarn Kingen av Feskekörka

Från:
    Göteborg
    Det blev ju riktigt bra. ;) Hade ju varit tråkigt om du sålt den utan att ha fått testat länken ordentligt.

Beastie gillar detta.
  6. Johan M

Johan M Borgare

Jag har aldrig gillat Breitling men just den modellen skulle jag kunna tänka mig. Bra att du behåller den, den är snygg!

Beastie gillar detta.
  7. 4cie

4cie Biskop

Samma här.
    Grattis OP till nyfunnen kärlek, skicka ett PM när du har tröttnat på den ;)

Beastie gillar detta.
  8. MJ24

MJ24 Friends of KS

Ser bra ut!

Beastie gillar detta.
  9. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    Klart den ska vara kvar. Perfekt beater. Haft min i 16 år och den har fått utstå mycket. Den har sina "battle scars" men fungerar perfekt fortfarande. Rejält med klocka för pengarna. Den lär bli kvar ...

Breitling på arm (Mesh).jpg

jabla och Beastie gillar detta.
  10. Stomatologen

Stomatologen Friends of KS

Grymt fin, hade nog velat ha den med mer tyngd i men det är en typisk keeperklocka :)

11. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Måste säga att den är riktigt trevlig, köpte mig en av Davvan förra veckan som jag gillar skarpt.

laketwig, Davvan och Beastie gillar detta.
  12. mega

mega Borgare

Gillar just exakt den modellen mest av alla Aerospace. Just nu är det lite ebb i kassan, men har lite bevakningar på ebay, bara ifall att....
    Hur är alarmet, vaknar man av det ?
    Du får gärna höra av dig om du tröttnar!

13. mega

mega Borgare

Är det svart eller grå tavla förresten ?

14. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Trodde själv det var svart tavla men den är faktiskt grå.

15. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    En länk kan göra stor skillnad, gillar att den inte är lika blingig som de flesta Brattar.

Mårtenssons ur Brookfield