• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aerospace 2a varvet

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
För ett tag sedan köpte jag en breitling aerospace. Det var ett impulsköp men kändes ok. När den kom vart jag lite besviken, länken var för kort. Körde ett tag på olika band, trivdes mest med gummi men länk är ju det man ska ha och klockan blev sittande i lådan. Som tur var så var ju klockan köpt på forumet och säljare Ekmikael som är en jätte goodguy gav mig en rabbat i efterhand och jag beställde en ny länkbit. Medan jag väntade på att få tillbaka länken bestämde jag mig för att flippa klockan direkt när länken var tillbaka, hade tröttnat helt enkelt.
Men

Idag kom länken och även om jag inte ser mig som breitling eller kvarts kille så måste jag säga.....damn! Aerospace är en fin klocka!
Den kommer få vara kvar ett tag till.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jag köpte ju den andra som goodguy Ekmikael hade till försäljning, trodde inte heller att jag skulle gilla den så mycket som jag faktiskt gör.

Går ekonomin ihop blir nog Aerospacen min beater i framtiden ;) enda minuset är vattentätheten, skulle vilja dyka med den..
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
För ett tag sedan köpte jag en breitling aerospace. Det var ett impulsköp men kändes ok. När den kom vart jag lite besviken, länken var för kort. Körde ett tag på olika band, trivdes mest med gummi men länk är ju det man ska ha och klockan blev sittande i lådan. Som tur var så var ju klockan köpt på forumet och säljare Ekmikael som är en jätte goodguy gav mig en rabbat i efterhand och jag beställde en ny länkbit. Medan jag väntade på att få tillbaka länken bestämde jag mig för att flippa klockan direkt när länken var tillbaka, hade tröttnat helt enkelt.
Men

Idag kom länken och även om jag inte ser mig som breitling eller kvarts kille så måste jag säga.....damn! Aerospace är en fin klocka!
Den kommer få vara kvar ett tag till.

Det blev ju riktigt bra. ;) Hade ju varit tråkigt om du sålt den utan att ha fått testat länken ordentligt.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Klart den ska vara kvar. Perfekt beater. Haft min i 16 år och den har fått utstå mycket. Den har sina "battle scars" men fungerar perfekt fortfarande. Rejält med klocka för pengarna. Den lär bli kvar ...

Breitling på arm (Mesh).jpg
 

mega

Rolex
Gillar just exakt den modellen mest av alla Aerospace. Just nu är det lite ebb i kassan, men har lite bevakningar på ebay, bara ifall att....
Hur är alarmet, vaknar man av det ?
Du får gärna höra av dig om du tröttnar!
 
Topp