• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affe Studios Presents...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha, lite naket fick vi också :) Stort grattis till porrigaste klockan! Brorsan säger hej!
Guq01Rt.jpg




Tackar, Tackar...det är fan sant, porrigare än spå här blir det inte :nailbiting:

Lillebror säger Titt-Ut!
dsc_9764-jpg.71660
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Du är galen! Vilken otroligt fin klocka, på jubilee är den magisk. Stort grattis :D



Grejen var att jag tog det säkra före det osäkra, var ett tag innan du hade bestämt dig, så när denna dyk upp så vara jag bara tvungen. När även du min kära puonti gav mig chansen, så var det bara att gilla läget, man vill inte missa en sådan fin DD.
 
  • Like
Reactions: pnt

Brogren

Cartier
Superbt. Repan som syns sitter bara på glaset va? Hur ser tavlan ut med tanke på att många sunbursts har små fläckar?
Jag vill också ha en!! :banghead:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Superbt. Repan som syns sitter bara på glaset va? Hur ser tavlan ut med tanke på att många sunbursts har små fläckar?
Jag vill också ha en!! :banghead:



Tack Mannen! Tavlan är helt clean, är det något och klaga på så är det för små bevels, men det kan ju vara så enkelt att det är på grund av den sena referensen. Sälj inte AP ROn bara, den är grym, komplettera med en Root Beer, så är du På!
 
Topp