• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affe Studios Presents...

sweedee

Cartier
Hade din lön korreleras med taktkänslan så hade titleln varit " Af Sjodahl visits Ur & Penn once more"

Nu är ju så inte fallet så grattis till Ännu en härlig klocka :D

Tycker nästan du skulle ha hållit den mot kameran eller liknande innan du tog på dig dig så fick vi en ordentlig titt!
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Haha, du är onekligen galen! Stort grattis igen.. Du har verkligen grymma klockor. :)


Skickas från min iPad via Tapatalk
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Grymt som vanligt Sjödahl! Jag måste bara fråga, är det ett ticks du har att alltid köpa rollar två och två? :D
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Haha vilken jävla kung, du levererar återigen!
Stort grattis till nya klockan, hur fet är inte din samling nu undrar man.. :D men det är du värd!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Gott!
Men du skriver att bevels är minimala, vad är bevels?

Tack!

Är inte så gött och veta, var inte länge sedan jag själv lärde mig detta :D

Har hittat!
Fasning, kantslipning.
Skall skriva till SD och be dem göra forumet svenskspråkigt;)

Bra jobbat, en liten bild på den jag missade i april, den hade mer markanta bevels än på den som jag fick hem igår.
IMG_7572.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis man, ännu en klassisk AS-vecka!



Tack Mannen! Men nu är det slut på ett bra tag framöver, skall bara njuta av klockorna och vara nöjd med dom jag har. Jag skall hålla ögonen, mun och öron öppna beträffande klockan vi pratade om igår, du är klart värd en sådan och den skulle passa dig som handsken :p
 

Hugii

Audemars
Mega grattis...

Måste bara säga att allt gick bra tills jag såg kallingarna. Hur FAN tänkte du där? I en sådan påkostad presentation skall den nakna sanningen komma fram... till varje pris. Bort med skiten (kallingarna) nästa gång och överraska oss på riktigt.. :) låt KS få se nåt som vi aldrig har sett tidigare :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Shit vad bra du är Af Sjodahl !
Så här ska en paketöppning se ut, mycket smakfull komposition:)
En Clintan Rolex känns 100% Mr.Sjodahl.

Finns det något kvar att köpa med Rolex på urtavlan för dig?
Stort Grattis!
 
Topp