• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affes äventyrsresa börjar med en...

Bender

Cartier
Är det något du rekommenderar?


Du ska till Sveriges framsida Af Sjodahl, mao Göteborg


Jag har själv inte varit där men mackorna ska vara goda och personalen vara trevliga är vad jag har hört och Caféet har en historia så om jag hade vägarna förbi skulle jag göra ett besök ivarjefall.

Sen att ägaren är en klockfantast så kan kanske snacka lite klockor om han är på plats men jag tvivlar på att han har klockorna förvarade i caféet för att få klämma och känna lite.

Af Sjodahl, händerna på ratten :happyhappy:
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Lite uppdateringar, blir svårt att uppdatera kontenuerligt då man åker själv! Grymt väder har jag, och att åka cab är inte helt fel än sådan här dag!

Ingen dålig utsikt det här!


Lite uppdatering vart jag är på väg.


Och då en liten klockbild!


Har tyvärr inte hunnit läst några inlägg, men kommer att göra det med nöje då fort jag strandat.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Lite uppdateringar, blir svårt att uppdatera kontenuerligt då man åker själv! Grymt väder har jag, och att åka cab är inte helt fel än sådan här dag!

Ingen dålig utsikt det här!


Lite uppdatering vart jag är på väg.


Och då en liten klockbild!


Har tyvärr inte hunnit läst några inlägg, men kommer att göra det med nöje då fort jag strandat.

Habo där?

Ser ut som Sjogarp, mina föräldrar bor där nere.. det är fin utsikt där
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Lite uppdateringar, blir svårt att uppdatera kontenuerligt då man åker själv! Grymt väder har jag, och att åka cab är inte helt fel än sådan här dag!

Ingen dålig utsikt det här!


Lite uppdatering vart jag är på väg.


Och då en liten klockbild!


Har tyvärr inte hunnit läst några inlägg, men kommer att göra det med nöje då fort jag strandat.
Mina gamla hemtrakter :happyhappy:
 

M.U

Rolex
Kan någon berätta vad denna mytomspunna man heter på instagram?! Måste ju hänga med i vad det snackas om!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag har själv inte varit där men mackorna ska vara goda och personalen vara trevliga är vad jag har hört och Caféet har en historia så om jag hade vägarna förbi skulle jag göra ett besök ivarjefall.

Sen att ägaren är en klockfantast så kan kanske snacka lite klockor om han är på plats men jag tvivlar på att han har klockorna förvarade i caféet för att få klämma och känna lite.

Af Sjodahl, händerna på ratten :happyhappy:

Tackar! Det lovar jag.

Hehe...alltid händerna på ratten förutom när jag hrrm :rolleyes:
 
Topp