• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affes äventyrsresa börjar med en...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Öl och trevligt sällskap är allt som behövs! Kanon väder och mycket klocksnack :D

Om jag säger foppaland så står folk som frågetecken, men om jag däremot säger Jablaland så vet alla det ung som gammal!



VG DD :hungry:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    115.7 KB · Visningar: 134

Bender

Cartier
Det var både spännande och kul att följa din roadtripp till HBG :)
Kvällen är ung ha en kanon kväll, Händerna på täcket ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härlig tråd som vanligt, tack för att du finns här på KS och förgyller vår vardag. I höst är det val och jag röstar på Af Sjodahl som statsminister, så starta ett urparti så har du min röst.

Tack bolio :happyhappy:, alltid lika kul att du gillar det :p, gött och höra, som statsminister så kommer jag få råd med fler klockor :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 1 börjar gå mot sitt slut, varit än lång dag men nu är det dags att sova, tack alla för dom schyssta komplimangerna. Imorgon kommer det mera godis, dock så blir det nog ingen DJ SJODAHL i morgon då dagen blir späckad med annat?!

Stort tack till Jabla med familj som bjudit hem mig till sig för denna vistelse i Sveriges LA! Det har varit en mycket trevlig kväll med ett gäng helsingborgsbärs och snack och klämning av klockor.

Godnatt KS, vi syns imorn :nailbiting:
 
Topp