Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Aftermarketlänk till en 16753?

Diskussion i 'Vintage' startad av denjohan, 13 april 2016.

1. denjohan
    Trådstartare

denjohan Friends of KS

Jag är på jakt efter en tvåtonslänk, jubilee eller oyster egalt, till min GMT 16753. Ekonomin tillåter för ögonblicket inte utsvävningar i form av en originallänk, så jag undrar om någon har tips på någon skaplig aftermarketlänk med hjälpligt korrekta ändbitar som dessutom accepterar Rolex något fetare bandstift?

2. Rico

Rico Stadsbo

Ett tips är att köpa en aftermarket länk, men original ändbitar. Då får du perfekt passform.

3. denjohan
    Trådstartare

denjohan Friends of KS

Tanken har slagit mig. Vad ska det vara för ref på dessa?

4. Rico

Rico Stadsbo

Jag tror ändlänkarna för jubilee kan vara 455B. Kolla nätet, finns tabeller som visar.