• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Afterwork GTG med Sjöö Sandström! Äntligen dags!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klocksnackare,

KS har tillsammans med @Sjöö Sandström den stora äran att bjuda in till en gemensam afterwork/GTG torsdagen den 9/6 kl 18:00 - 20:00.

Förutom trevlig samvaro kommer det också att erbjudas kläm på klockor (passa på att kika närmare på nya Royal Steel Worldtimer!), ett litet föredrag om Sjöö Sandströms tankar kring teknik och design samt dryck och tilltugg.

En toppenkväll helt enkelt och extra spännande då det som de flesta av er vet dessutom är jubileum för Sjöö Sandström som fyller 30 år!

Afterworken kommer att ske i Stockholm mellan 18:00 -20:00 och antalet platser är begränsat till 25 personer. Det är därför föranmälan och först till kvarn som gäller. Såhär anmäler du dig:

Skicka ett PM till Sjöö Sandström med din anmälan. Om du fått en plats får du ett svars-PM med en bekräftelse med exakta detaljer kring tid och plats.

Varmt välkomna till en trevlig klockkväll i goda vänners lag!
 

regnguden

Rolex
2-Faktor
Järnspikar! När man ska komma ner söderut igen över sommaren , men så råkar man vara på andra sidan Atlanten när detta kanonevenemang äger rum:(
 

Fredig

Cartier
Satan vad kul! För den som har vägarna förbi Örebro så är SS på Ahlens Ur mellan 13-18 idag.. :)
 

Edin

Panerai
Ja man lär varit långt ifrån först att höra av sig till detta otroligt trevliga initiativ från SS. Hade verkligen sett fram emot att få klämma och känna på deras produkter och kanske kolla in deras lokaler och hälsa på Felix igen. Alltid lika trevligt och ännu mer så nu när han jobbar med klockor än mobiler. :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Du borde väl ha någon form av stående gåföreikön-kort med tanke på lång och trogen tjänst med Sjöö Sandström på armen :)
Du är för go, Stålis:D, men jag väntar snällt i kön. Finns många hungriga som inte fått chansen tidigare. Och frugan frågade indignerat vad jag höll på med. Hade jag glömt att det är vår bröllopsdag??:banghead: Ja men......det är ju bara ojämt......:rolleyes:
Och......JAG VILL!!!!!:arghh:
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Du är för go, Stålis:D, men jag väntar snällt i kön. Finns många hungriga som inte fått chansen tidigare. Och frugan frågade indignerat vad jag höll på med. Hade jag glömt att det är vår bröllopsdag??:banghead: Ja men......det är ju bara ojämt......:rolleyes:
Och......JAG VILL!!!!!:arghh:
Hoppas vi ses där Tobbe, Även jag väntar på svar:nailbiting:
 
  • Like
Reactions: TiE

Snårtas

Rolex
Du är för go, Stålis:D, men jag väntar snällt i kön. Finns många hungriga som inte fått chansen tidigare. Och frugan frågade indignerat vad jag höll på med. Hade jag glömt att det är vår bröllopsdag??:banghead: Ja men......det är ju bara ojämt......:rolleyes:
Och......JAG VILL!!!!!:arghh:
Äh. Bröllopsdag firar man ju varje år. Blir lätt lite tjatigt...
Edit: vi har vår den 7 juni, så det var på håret!
 

Hawk100

Rolex
Det var väl självaste f...n att man sussade tidigt och jobbade hela dagen utan att kolla KS!!! Nu lär man väl vara för sen med anmälan för att få en plats!!!!! :arghh:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sådär, då var det klart med anmälningarna till GTG't!

Följande personer var snabbast att anmäla sig och har erhållit en plats:

@Porsan
@KenKun
@AdamST
@Jaggis
@cultshit
@Snårtas
@Wiliamo
@Apansson
@MKRGG
@DG_STHLM
@Gummo
@Ricrob
@Casual Bum
@JLW
@Minuteman
@Matts
@Ernesto
@TiE
@Fliegerchronograph
@Palenkovich
@Mw79
@Tomas Eriksson
@micke_s
@Linkan
@marlun27

Det ni ska göra nu är att snarast PM'a och bekräfta er plats direkt till @Sjöö Sandström , i bekräftelsen anger ni ert fullständiga namn samt ert mobilnummer varefter ni får exakt info inför kvällen. Det är också viktigt att ni PM'ar även om ni inte kan komma så att en reserv kan ta er plats. Det går alltså inte att själv ge bort sin plats till någon annan, det är reservlistan som gäller vid förhinder. Väl mött! :)

Ni som PM'at men ej erhållit en plats står på reservlistan. Om en plats uppstår så fyller vi på från denna lista. :)

Tack och väl mött!
 
Topp