• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Afterwork GTG med Sjöö Sandström! Äntligen dags!

Hawk100

Rolex
Hmmmmmmmm..........
Jag anar en konspiration bakom varför man inte fick en plats på GTG:n!!
Eller om det var en högre makt som grep in.......
Eller var det bara så enkelt som att jag inte satt tillräckligt klistrad vid KS kvällen när inbjudan gick ut?!?
Men helst vill man ju skylla på någon annan istället för att ta eget ansvar.
 

Snårtas

Rolex
Bekräftelse, check! Fan vad kul det ska bli, visste att det skulle löna sig att ha KS öppet i Safari 24/7 :confused:
 
  • Like
Reactions: TiE

Oew

Rolex
Hallå!
Hur lång är reservlistan? Eller snarar hur långt ner på listan står man? Är det läge att boka upp kvällen den 9:e för att det finns en hyfsad chans att det blir en plats ledig som man får ta eller är det bara att glömma det???
Skulle också vilja veta det
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Fick inte heller notis om taggningen och missade att skicka uppgifter, blev snällt påmind och har PMat S&S nu!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Nu är den stora frågan vad man skall ha på armen imorron.. Beslutsångest ...
side-by-side-shotgun.jpg
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag måste ställa in pga fortsatta hälsoproblem efter bland annat STHLM Marathon (blodbrist). @Sjöö Sandström, försök hitta någon ersättare för mig snabbt. Jag skickar även ett meddelande
 
Topp