• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Afterwork GTG med Sjöö Sandström! Äntligen dags!

Wiliamo

Panerai
Tack för en grym tillställning Sjöö Sandström och KS! Lika trevligt som vanligt. Avslutar starkt med en tunnbrödsrulle på Östra innan hemfärd, tack för tunnbrödstipset @Ernesto ;) återkommer med bilder imorgon när jag är lite piggare än i skrivande stund:D
image.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Stort tack till er på Sjöö Sandström, övriga inblandade och alla trevliga GTG-deltagare. "Folkligt, festligt, fullsatt" sammanfattar väl det hela rätt bra. Tog dessvärre inga kort under GTG:n emedan jag hade fullt upp med att dricka öl och konversera. Fick dock med mig en Skydiver hem vilket var bra eftersom jag hade med mig en dit...

image.jpeg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Stort tack till er på Sjöö Sandström, övriga inblandade och alla trevliga GTG-deltagare. "Folkligt, festligt, fullsatt" sammanfattar väl det hela rätt bra. Tog dessvärre inga kort under GTG:n emedan jag hade fullt upp med att dricka öl och konversera. Fick dock med mig en Skydiver hem vilket var bra eftersom jag hade med mig en dit...

image.jpeg
Tur det, eftersom du skulle få problem med FMV annars, eller är det FMLoogg?
 
Topp