• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
På väg till morgondagens match. Låter det konstigt med tanke på att jag bor i Stockholm? Ja det är det. Eller låter i alla fall när jag försöker förklara det. Jag bodde under studietiden i Dalarna och var då med och grundade DalaGnagarna som under sin storhetstid kunde få iväg två storbussar till en hemmamatch. Vi har imorgon reunion för gamla gardet. Så jag åker till Dalarna för att sedan kunna åka buss till matchen. Ni kanske minns vår gamla banderoll på Råsunda eller de tröjor vi lottade ut i 08-fotboll

image.jpeg


Mot tre pinnar!
Stort!
 

don.h

Cartier
satt med datorn i ett soligt spannien tillsammans med en god vän(bajare) och såg matchen. Datorn i solen med bärs och snacks är ett bra upplägg. ska nog kränga årskortet och flytta från sverige. Falkenberg ses från en av friends lounger
 
D

Deleted member 4412

Guest
Första gången jag drog innan matchslut på länge..:(
Men bra drag första 45!!!
 

ozzyozzy

Cartier
Trist resultat, tycker vi gör en ok match men slarvar vid ett par tillfällen och mot bra lag smäller det då. Farbror ozzyozzy släppte mazarinen och gjorde comeback på ståplats. Största skandalen: ingen öl på tele2. Nu hem och ta en deppwhiskey.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jo visst men vi var väldigt försiktiga i spelet första 45. Sen så var dom tyvärr resor bättre individuellt än oss.
Trist att få möta ett sånt bra lag redan nu...
 

don.h

Cartier
Trist resultat, tycker vi gör en ok match men slarvar vid ett par tillfällen och mot bra lag smäller det då. Farbror ozzyozzy släppte mazarinen och gjorde comeback på ståplats. Största skandalen: ingen öl på tele2. Nu hem och ta en deppwhiskey.
Uefa har ohumana regler när det kommer till stå-ut-med-dålig-fotboll-läsk
 
D

Deleted member 4412

Guest
Uefa har ohumana regler när det kommer till stå-ut-med-dålig-fotboll-läsk
Uefa har även en osmakligt dålig syn på fair play när det kommer till dömande av matcher oxå;)
Nivån på dömandet i kvalet i år har varit under all kritik (även alla filmningar o maskande), man tom saknar den allsvenska nivån haha.
 

don.h

Cartier
Uefa har även en osmakligt dålig syn på fair play när det kommer till dömande av matcher oxå;)
Nivån på dömandet i kvalet i år har varit under all kritik (även alla filmningar o maskande), man tom saknar den allsvenska nivån haha.
ja det var vidrigt med dom "taktiska vilorna". Bosse pettersson kommenterade det elegant när spelaren kom ut på planen igen, "tänk att kylsprayen kan göra sånna stordåd när han hade så ont.."
 
D

Deleted member 4412

Guest
ja det var vidrigt med dom "taktiska vilorna". Bosse pettersson kommenterade det elegant när spelaren kom ut på planen igen, "tänk att kylsprayen kan göra sånna stordåd när han hade så ont.."
Matchen hemma mot FC Europa var ju bland det löjligaste jag sett o nivån där föll ju inte in under Uefa's Fair Play kategori..
Kände igår att det bara var onödigt att stå kvar efter 0-2 o bli förbannad haha.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Det negativa är ju att istället för att stävja fair play så blir det ju att vi måste "anpassa" oss till "europeisk" nivå.
Något vi misslyckades fatalt med men som gjorde mej stolt iaf:)
 

don.h

Cartier
Tänk att det finns människor som anser att en hög spark i huvudet som får spelaren att blöda skulle innebära en straff......
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Tänk att det finns människor som anser att en hög spark i huvudet som får spelaren att blöda skulle innebära en straff......
Inte rimligt. Han blödde ju inte så mycket... Blir så förbannat jävla trött på sådant! Farligt spel där någon blöder av en spark i huvudet innanför straffområdet är väl för i hela fridens namn inte så jävla svårt att döma rätt på?
 

Apansson

Torpare
Allsvenskans solklaraste straff genom tiderna. Hata domarna. Skönt med lite upprättelse efter situationen i danmark förra veckan.
 
Topp