• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

D

Deleted member 4412

Guest
Va trött man blir. Grejen är ju den att oavsett hur sur man kan va på domarn osv så vinner vi INTE dom viktigaste matcherna på slutet (lex: Alm) ändå trots Norlings ankomst.
Hoppet levde ju iaf första 20 min ikväll...
Näe, nästa år, då j@vlar!:)
Glöm nu inte att stötta på plats sista matcherna;)
 

Apansson

Torpare
Va trött man blir. Grejen är ju den att oavsett hur sur man kan va på domarn osv så vinner vi INTE dom viktigaste matcherna på slutet (lex: Alm) ändå trots Norlings ankomst.
Hoppet levde ju iaf första 20 min ikväll...
Näe, nästa år, då j@vlar!:)
Glöm nu inte att stötta på plats sista matcherna;)
Nästa år? More like nästa decennium. Samma sak varenda år sedan 2011. Alltid total choke mot nåt jävla pissigt bondegäng på slutet. Gefle och syrianska 2012 eller vad det var. 2013 var det domarmissen mot malmö som kostade oss guldet. 2014 var vi väl egentligen aldrig nära. 2015 mot bajen och göteborg. 2016 mot göteborg. hva faen?!
 

Tärnan

Cartier
jaja, jag är nöjd med säsongen ändå. Vi ska ta andra platsen, det är inga problem. Rätt tränare, rätt spelformation, rätt trupp med endast justeringar. Vet inte vad Saletros har för hållhake på alm/norling. varför får killen spela? Gravius?
 
D

Deleted member 4412

Guest
Nästa år? More like nästa decennium. Samma sak varenda år sedan 2011. Alltid total choke mot nåt jävla pissigt bondegäng på slutet. Gefle och syrianska 2012 eller vad det var. 2013 var det domarmissen mot malmö som kostade oss guldet. 2014 var vi väl egentligen aldrig nära. 2015 mot bajen och göteborg. 2016 mot göteborg. hva faen?!
Jo jag håller med MEN glöm nu INTE att VI får 100 mille för Isak i vinter (minst) o då kommer (hoppas jag) både Goitom o Strandberg. Plus en mittfältare som levererar MINST 15 poäng (Nabbe eller Robin).
Då snackar vi.....
Sen håller jag med dej, vi är AIK, vi SKA vinna allt, cup o serien. Varenda X o torsk svider för vi ÄR ju STÖRST, BÄST o VACKRAST!
Men det är vi ÄNDÅ oavsett:)
Framåt Stolta AIK!
 
D

Deleted member 4412

Guest
jaja, jag är nöjd med säsongen ändå. Vi ska ta andra platsen, det är inga problem. Rätt tränare, rätt spelformation, rätt trupp med endast justeringar. Vet inte vad Saletros har för hållhake på alm/norling. varför får killen spela? Gravius?
Saletros får inget nytt kontrakt (hoppas jag), Gravius försvinner för ofta. In med en 15 poäng maskin på mitten istället:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Dickson's kontrakt går oxå ut även om jag saknar honom (rovdjur på mitten). Det i kombo med de 100 mille vi får för Isak så bygger vi nytt. Ett lag som tar både cupen o guldet..
Sen lånar vi ut "skräpet" typ Affane, Yasin, Avdic, Blomberg mfl.
Ofori säljs inte o Kpozi får sitt riktiga genomslag:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Hade det på känn. Tillslut åker man på en skitmatch och Gbg gör sitt livs defensiva match..

What to dew.. siktar in oss på 2:a iaf.
Såklart! Nu hoppas jag att vi oxå stöttar på plats de sista fajterna o visar att vi inte är Dif o kan trycka till truten på Hif (inte bokstavligen) haha
 
D

Deleted member 4412

Guest
Dif=medgångssupportrar o Hif=pajasar som tror att mest publik vinner;)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Go'natt kära Gnagare!
Glöm den här matchen nu o vakna upp imorn som att den aldrig hände;)
 

Tärnan

Cartier
Avdic är ett av de sämsta värven, killen duger inte ens som trunkbärare. PostNord söker personal.
När jag menar Gravius var utifrån vad vi hade på bänken. Vi behöver stötta upp även där med nytt förvärv. Bort med Hoiveld och hans lön också. Satsa Isak-pengarna på att behålla Ofori och Obasi 1 år till även om det verkar långsökt.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Obasi åker på straffskatt om han förlänger så glöm honom (snackas om att han vill ha 300' i mån efter skatt).
Gravius hade inte gjort nån skillnad ikväll, det var bara inte vår match/kväll.
Ofori behåller vi såklart o nyförvärv som jag skrev tidigare..
 

Enellios

Cartier
Förjävla tight i Gbg's försvarspel. En del helt klart tveksamma beslut mot oss, surt! Synd att tempot i första 15 inte ledde någonstans och höll i sig lite längre.

Bara ladda om till hemma på torsdag och hoppas på bättre genomgående prestation
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jos har 1år kvar o blir svår att "lösa".
Avdic finns det en minimal chans att han kan blomstra men större chans att han "dumpas" till Ellos.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Förjävla tight i Gbg's försvarspel. En del helt klart tveksamma beslut mot oss, surt! Synd att tempot i första 15 inte ledde någonstans och höll i sig lite längre.

Bara ladda om till hemma på torsdag och hoppas på bättre genomgående prestation
Som sagt, vi borde gjort mål då o precis som mot MFF borta så började vi starkt men blev straffade:(
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Nästa år? More like nästa decennium. Samma sak varenda år sedan 2011. Alltid total choke mot nåt jävla pissigt bondegäng på slutet. Gefle och syrianska 2012 eller vad det var. 2013 var det domarmissen mot malmö som kostade oss guldet. 2014 var vi väl egentligen aldrig nära. 2015 mot bajen och göteborg. 2016 mot göteborg. hva faen?!

Fast det hade kvittat om de åker på en sen förlust om de bara någon förbannad gång hade fattat att säsongen var igång innan man kommit till omgång 10.

Vet inte om de har någon idrottspsykolog i truppen, men de kanske skulle höra om U21-gurun är ledig, håller med om att något behöver göras mentalt.
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
En skön känsla att åka hem efter ett par segeröl
20161024_230338.jpg
 

don.h

Cartier
Är väll långt ifrån någon medgångssupporter men jag kan inte säga att jag är enormt taggad på fotboll på torsdag..
 

don.h

Cartier
intressant att det var 90 scouter enligt uppgift på plats igår och tittade på Isak. Trodde dom överdrev när dom sa det på tv. Ungefär som "det är 10 000 pers på plats och scoutar"
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ni löser tjurigheterna bra utan någon extern hjälp. Grinkukar. :)
Här försöker man (jag) vara diplomatisk genom att artigt gratulera motståndaren till seger och att hålla sej till sitt egna lags tråd direkt efter en tung förlust så att eventuella efterföljande kommentarer slipper bli negativa.
Väldigt onödigt med sådana kommentarer då...
 
D

Deleted member 4412

Guest
intressant att det var 90 scouter enligt uppgift på plats igår och tittade på Isak. Trodde dom överdrev när dom sa det på tv. Ungefär som "det är 10 000 pers på plats och scoutar"
"Endast" 69 st officiella scouter enligt min uppgift. Oerhört spännande att följa detta "drama":)
 
Topp