• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

don.h

Cartier
Jag har fyra biljetter till AIK-Hammarby som vi inte kommer använda då vi är i USA. Säljer i par om 2 eller 4 stycken. Riktiga bra platser, högst upp
449kr/st är ordinarie. Vi kan säga 400kr jämt per biljett. Eftersom vi har årskort får ni en utskriven biljett.

Capture.PNG
 

don.h

Cartier
ja är taggad till tårna. Känns som vi har riktigt bra förutsättningar. Rätt underhållande att grindif tror sig ha det också.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
ja är taggad till tårna. Känns som vi har riktigt bra förutsättningar. Rätt underhållande att grindif tror sig ha det också.

Ja, de är fina i DIF-tråden :heart: som haussar Felix Beijmo som om att det var Sergio Ramos som de hade signat :) Jag tycker att Patrik Brenning är inne på något i och med de inte så ungdomliga nyförvärv som Djurgården har gjort. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/mowQ4/nu-maste-dif-vinna-inom-tva-ar
Sen så gillar jag ändå tilltaget med att hämta hem gamla ikoner, det gör ju oerhört mycket för intresset och känslan hos fansen.

Intressant reflektion också i C Mores stora spelarenkät att flest andelen spelare Inte vill se AIK som vinnare av Allsvenskan men när de får frågan vilken klubb de helst skulle vilja spela i förutom sin egen så vill näst flest spela i AIK :D
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Hur kan ni ha självförtroende varje år? Ni är ju alltid sämst, särskilt när det gäller.

Förutom i derbyn.
 

don.h

Cartier
Hur kan ni ha självförtroende varje år? Ni är ju alltid sämst, särskilt när det gäller.

Förutom i derbyn.
sämst när det gäller? absolut

alltid sämst? vi har slutat på topp 4 dom senaste 6 åren. så nja

blir förvirrad.. du låter som någon form av gårdare men ser ut att vara ifrån götet.. hmm kanske någon hybrid
 
Klassisk premiär tyvärr... Saknaden av att någon går i djupet är stor, och inte ett avslut på mål ä. Thern ska starta nästa match och Henok måsta ligga högre
 
Lite oklart bara om den kommer gå att köpa i butik. Ruskigt osugen att signa upp mig till ABs plustjänst även om det är gratis.
Jag tog för givet att den skulle gå att köpa i butik som den vanliga allsvenska Bibeln.
Har signat AB plustjänst inför EM-elvan tidigare och det har aldrig känts bra,men tyvärr nödvändigt. Hoppas vi slipper denna gång
 
Topp