• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

don.h

Cartier
Jag tippar 1-1
image.jpeg
 

Apansson

Torpare
outning av medlem borttagen av admin är fan allsvenskans vidrigaste människa. Avgå din lilla slyna!!!
 
Senast redigerad av en moderator:

Apansson

Torpare
Sebastian Eriksson borde blivit utvisad för filmning ungefär 10 gånger nu. Byt ut dig själv om det är så jobbigt att stå på benen!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Fy fan vilken jävla skandal! Helt sanslöst!! Domarhororna borde få genomgå dels psyktest innan o dels lögndetektor.
Sålla bort sillstrypar o bönder med storhets vansinne som vill komma hit o bara förstöra för oss med hjälp av pipan.
Skrikit mej sönder o samman ikväll och nu ör det vara tomt. Så jävla tomt.
Ps! Den där jävla sillstryparn till domare borde ha spöstraff. Punkt!!
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Jaja, kan ju glädjas åt AIK:s spel. Ishi var en gigant idag. Domarna var som vanligt sorgliga, vilket annat lag som helst hade fått frispark istället för baklängesmål på Göteborgs sista mål.
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Fy fan vilken jävla skandal! Helt sanslöst!! Domarhororna borde få genomgå dels psyktest innan o dels lögndetektor.
Sålla bort sillstrypar o bönder med storhets vansinne som vill komma hit o bara förstöra för oss med hjälp av pipan.
Skrikit mej sönder o samman ikväll och nu ör det vara tomt. Så jävla tomt.
Ps! Den där jävla sillstryparn till domare borde ha spöstraff. Punkt!!
Ena domarn kommer från Göteborg och den andra heter Glenn - vad är oddsen?!?
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jaja, kan ju glädjas åt AIK:s spel. Ishi var en gigant idag. Domarna var som vanligt sorgliga, vilket annat lag som helst hade fått frispark istället för baklängesmål på Göteborgs sista mål.
Jo men ALLT glöms ju bort nör det blir så här. Minns ej senast vi gjorde mål på frispark o Stefan var kung idag. Domarn ville dock helt annat..
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Men spelet såg fan riktigt bra ut, i 98% av fallen hade vi vunnit en sån här match - nu känns det som domaren snodde poäng av oss för att han vill våga gå ut på stan om helgerna i hemstaden...
 

Apansson

Torpare
Nää, men Carlgren springer ju bara ihop med göteborgshoran, det ser ju alla. Inte direkt som att han har bollen eller så. HUR kan inte media uppmärksamma detta? Alltså Pandzic borde fan utvisas ur Sverige för att han är så jävla dålig.
image.png


Sen fattar man ju inte hur fisksupportersen kan leva med sig själva - när ens lag uppträder bonnigare än Bajen och ligger ned och grinar hela jävla matchen. Snälla outning av medlem borttagen av admin , du är medlem här, svara på hur ni kan leva med att vara så förbannat jävla osportsliga? Vill ni framstå som en storstad eller vill ni bekräfta status som den vidriga lilla fiskarhåla ni är?
Det finns fan bara två lag i Sverige som inte är 100% inavlade bönder, det är AIK och det är Djurgården. Djurgården är dock inavlade östermalmsbrats som lever på pappas pengar.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 4412

Guest
Åker på Peking borta på söndag o om 3 pinnar uteblir där får man fan i mej sätta sej ner o rannsaka sej själv om dom är värda mitt stöd mer i år.
Inte ofta vi har så här bred o bra trupp heller så tycker inte mina förväntningar känns ologiska. Att bara få se oavgjorda skitmatcher med tanke på det stöd man ger alltså.
Suck!!
 

Apansson

Torpare
Carlgren.JPG

RIMLIGT PANDZIC RIMLIGT!!!!! fy fan, kan vi bara vägra spela fotboll om någon annan domare än Sir Al-Hakim från Köping dömer? Kan ju inte vara ett orimligt krav att ställa på svff
 
D

Deleted member 4412

Guest
Carlgren.JPG

RIMLIGT PANDZIC RIMLIGT!!!!! fy fan, kan vi bara vägra spela fotboll om någon annan domare än Sir Al-Hakim från Köping dömer? Kan ju inte vara ett orimligt krav att ställa på svff
Du vet ju själv hur mycket dom hatar oss. Men först o främst borde vi fans bojkotta nästa hemmamatch. Kan spelarna inte gnälla på "pressen" utan märka hur jävla bortskämda dom är!!
Att lämna WO vore ju även det en god idé då det endast skulle innebära en 3-0 torsk o således mer hedersamt.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Och angående 2-3 målet, hur fan kunde han låta spelet fortgå när det låg en spelare skadad om än en sillstrypare??
2 min senare blåser han av spelet när Glenn skjuter Glenn i huvudet bara flr att bekräfta hur jävla äcklig han är.
 

Apansson

Torpare
Du vet ju själv hur mycket dom hatar oss. Men först o främst borde vi fans bojkotta nästa hemmamatch. Kan spelarna inte gnälla på "pressen" utan märka hur jävla bortskämda dom är!!
Att lämna WO vore ju även det en god idé då det endast skulle innebära en 3-0 torsk o således mer hedersamt.
Haha, nä. Man går på alla matcher i Stockholmsområdet, så enkelt är det.
Ge dig. Känns väldigt onödigt av dig att skriva så här.
Nej, jag skulle kunna ta kritik om jag betedde mig som ett svin mot branschkollegor på mitt jobb. Det är EXAKt samma sak.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
NNN är fan allsvenskans vidrigaste människa. Avgå din lilla slyna!!!
Bojan Pandzic, har du barn? Hoppas inte det
Fy fan vilken jävla skandal! Helt sanslöst!! Domarhororna borde få genomgå dels psyktest innan o dels lögndetektor.
Sålla bort sillstrypar o bönder med storhets vansinne som vill komma hit o bara förstöra för oss med hjälp av pipan.
Skrikit mej sönder o samman ikväll och nu ör det vara tomt. Så jävla tomt.
Ps! Den där jävla sillstryparn till domare borde ha spöstraff. Punkt!!
Det är något seriöst fel på er
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp