Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Airman

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Airman, 25 november 2015.

1. Airman
    Trådstartare

Airman Präst

Ni som har gjort affärer med mig, köpt eller sålt, får gärna lämna ett omdöme. Tack!

UncleBear gillar detta.
  2. UncleBear

UncleBear Borgare

Jag har köpt Bulang & Son lädernato av Airman.
    Väldigt trevlig korrespondens innan, under och efter leverans (som dessutom var snabb).
    Billigt var det också

I min bok, flawless!
    Handlar gärna igen.

Airman gillar detta.
  3. stwallin

stwallin Torpare

Airman har varit både trevlig och tillmötesgående genom hela affären. Svarat på frågor, kompromissat och varit lösningsorienterat för att hitta en så bra deal som möjligt för båda parter. All in all en toppenkille och jag skulle inte tveka att göra fler affärer med Airman. Leveransen var för övrigt så snabb den kan bli (om man inte bor grannar dvs.).

Tack!

Allt gott,
    Stefan

Airman gillar detta.
  4. bjoern

bjoern Torpare

Köpt en datejust 16200 av Airman, grymt trevlig och snabb affär! 100% Goodguy.

Airman gillar detta.