• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aktuellt nytillskott

RDFG

Cartier
Med tanke på att just denna modell varit på tapeten senaste veckorna tänkte jag att jag också måste testa. Mötte upp martinhook i Karlstadssolen och knep denna goding.

image_zps51b82e14.jpeg


Kom på ett schysst nato med länken bredvid men eftersom jag inte fått den resizad än slängde jag på ett perlon sålänge. Gillar det!

image5_zpsea292b88.jpeg


Hursomhelst, kul med nytt i lådan! Och tack Martin för en smidig affär!

Ha det!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Den har hamnat i Värmland vilket känns bra & stort tack för en smidig affär.
 
Senast ändrad:

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Det är en fin modell, ångrar att jag sålde min. Blir säker ett smp köp i framtiden.
 

RDFG

Cartier
Tack alla! Länken åker nog på så fort jag fått den kortad av urmakaren, vågar mig inte på att försöka göra det själv :)
 

Camo00

Patek
Tack alla! Länken åker nog på så fort jag fått den kortad av urmakaren, vågar mig inte på att försöka göra det själv :)

Grattis!! :)

Länken är definitivt inte svår att korta själv, jag garanterar att Du klarar det hur lätt som helst! (Jo, jag har gjort det med min... :) )
 

Camo00

Patek
Ofan! Läste nånstans att den var notoriskt krånglig men kanske ska göra ett försök då!
Jag läste samma sak överallt! Har dessutom tummen mitt i handen. Men det är seriöst INTE svårt! Man ska klanta sig nåt enormt och/eller använda extremt våld för att misslyckas... :)
 
Topp