• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aldrig får man vara glad!

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Det är Mårtenssons ur och guld i Halmstad. En mkt trevlig butik med trevlig personal. Jag kommer fortsätta göra affärer med dem och rekomenderat alla som besöker Halmstad att titta inom och botanisera i breitling, omega, longiness eller i deras begagnat utbud.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Det är Mårtenssons ur och guld i Halmstad. En mkt trevlig butik med trevlig personal. Jag kommer fortsätta göra affärer med dem och rekomenderat alla som besöker Halmstad att titta inom och botanisera i breitling, omega, longiness eller i deras begagnat utbud.



Jag ser inte någon häxjakt.
Om butiken är så bra, tillmötesgående och tålmodiga som du säger att de är, så är det helt klart värt ett besök! :)

Alla butiker har sina för - och nackdelar, lika viktigt att höra båda :)
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Det är ju ändå extra tid du behöver lägga ned så något plåster på såren tycker jag vore en snygg gest..

Vad fick du ge för Omegaspännet?


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Fundering från en novis: Borde det inte upptäckts i butiken...provkör de inte grejerna efter service?
 
Topp