• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aldrig hade jag trott att.....

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
... en lågbudgetklocka som min Orient Mako XL skulle uppta så mycket handledstid... Nu är den på handleden igen... :mrgreen: stackars min MM300, den har fått inse att den inte längre är den "enda" klockan i samlingen till slut :p
 

Bilagor

  • IMG_3371-3 (1075x806).jpg
    IMG_3371-3 (1075x806).jpg
    151.8 KB · Visningar: 323

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Josef B skrev:
Du får åker från Eskilstuna till GTGn så man får klämma på dem där! :)

Vi håller på att diffa våra scheman på jobbet... ett rent helvete det där att få till det som man önskar ibland... :x kan inte lova någonting nu, men jag kommer mer än gärna om arbetet tikllåter :) jag skickar ett pm isåfall. Isåfall får jag köra en Maradona-variant om jag ska ta med två dinkor. :p
 
80talisten skrev:
Josef B skrev:
Du får åker från Eskilstuna till GTGn så man får klämma på dem där! :)

Vi håller på att diffa våra scheman på jobbet... ett rent helvete det där att få till det som man önskar ibland... :x kan inte lova någonting nu, men jag kommer mer än gärna om arbetet tikllåter :) jag skickar ett pm isåfall. Isåfall får jag köra en Maradona-variant om jag ska ta med två dinkor. :p

Vore kul att testa en MM...
 
Jag behöver inte flera klockor, inte, inte, inte, inte, inte, inte flera.
Ser att dom finns i 40 mm.
Kanske man skulle............ :oops:
 
Topp