Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Aldrig hade jag trott att.....

Diskussion i 'Diskussion' startad av 80talisten, 28 februari 2013.

1. 80talisten
    Trådstartare

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    ... en lågbudgetklocka som min Orient Mako XL skulle uppta så mycket handledstid... Nu är den på handleden igen... :mrgreen: stackars min MM300, den har fått inse att den inte längre är den "enda" klockan i samlingen till slut :p

Bifogade filer:

2. Du får åker från Eskilstuna till GTGn så man får klämma på dem där! :)

3. 80talisten
    Trådstartare

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Vi håller på att diffa våra scheman på jobbet... ett rent helvete det där att få till det som man önskar ibland... :x kan inte lova någonting nu, men jag kommer mer än gärna om arbetet tikllåter :) jag skickar ett pm isåfall. Isåfall får jag köra en Maradona-variant om jag ska ta med två dinkor. :p

4. Vore kul att testa en MM...

5. BluesmanV8

BluesmanV8 Biskop

Jag behöver inte flera klockor, inte, inte, inte, inte, inte, inte flera.
    Ser att dom finns i 40 mm.
    Kanske man skulle............ :oops:

Mårtenssons ur Brookfield