• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AB

AB

Panerai
2-Faktor
Tjena!

Uppskattar en rad eller två om ni gjort någon typ av affär med mig.

Tack på förhand!
 

elmaco

Omega
Köpte en schysst Seiko av AlexB F2F. Klocka enligt beskrivning inga konstigheter där. Han bjöd tom. på bärs efter affären :D 100% googuy!
 
  • Like
Reactions: AB

Karlsson

Panerai
Sålde min Mm300 till Alex idag vid en affär f2f. Inga konstigheter under affären, trevlig kommunikation från start till mål. Goodguy!
 
  • Like
Reactions: AB

m_s

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka F2F till @AB - Mycket trevligt möte, bra kommunikation!

Rekommenderas varmt och skulle inte tveka att göra affärer med honom igen!
 
  • Like
Reactions: AB
C

Coach

Guest
Köpte en Timex av herrn och klockan dök upp dagen därpå. Trevlig dialog och snyggt packat med en vara enligt beskrivning.
En goodguy helt enkelt.
 

Oskar89

Cartier
Köpte en Seiko av @AB gick hur smidigt som helst och vid påtalande om mindre märken på kristall swishade han tillbaks som kompensation utan att bli ombedd att göra så,erböjd även retur vilket jag ej önskade. 100% GG
 

Geparden

Audemars
Två fina Seikodykare byttes oss emellan över en kopp kaffe. @AB är en fröjd att göra affär med, alltid trevligt och enkelt. Lägg därtill att han har mycket god klocksmak. Gör mer än gärna affär igen och skulle råda er att göra detsamma om tillfälle ges. Good guy såklart!
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Hej!
Jag sålde en klocka till @AB i 9k-klassen. Bra köpare med snabb respons i alla moment. Jag skulle absolut både sälja och köpa fler gånger av honom. 100 % GG.
Lord Kåre
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en finare klocka på distans av @AB, som svarat på min köpannons. Supersmidig affär rakt igenom, bra kommunikation och expressfart på en väl paketerad värdefrakt. Rekommenderas varmt!
 

Greven75

Cartier
Gjort en bytesaffär inkl pengar emellan med @AB på distans. Bra och trevlig kommunikation. Direkt betalning och en fin klocka. Rekommenderas starkt. 100 % goodguy!
 
  • Like
Reactions: AB
Topp