Laddar...
Delicate Vintage Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säljes All Blues, These Glory Days, Uniforms For The Dedicated, Human Scales: 369 kr st!

Diskussion i 'Lifestyle Köp & Sälj' startad av Ernesto, 23 september 2016.

1. Ernesto
    Trådstartare

Ernesto Friends of KS

Ring från svenska All Blues säljes. Superhypat! De som vet, de vet. Nypris runt 2500 kr. Detta är den första varianten som är borstad. Storlek M.

image.jpeg image.jpeg

Pris: 1099 kr + valfri frakt SÅLD

Safarijacka från de så spännande Uniforms For The Dedicated, också de svenskt. Nypris minns jag inte exakt, men jag vet att mamma blev riktigt arg när jag köpte den för ca fem år sedan i gymnasiet. Så ett par tusenlappar alltså. Storlek M.

image.jpeg

Pris: 369 kr + frakt

Human Scales. Svenskt och finskt! En workwearjacka i denim med ett nypris som inte finns kvar i minnet... Storlek S.

image.jpeg

Pris: 369 kr + frakt

Kavaj med mjuk konstruktion från These Glory Days, köpt på Volt med ett nypris på strax över 2000 kr. Storlek 48.

image.jpeg image.jpeg

Pris: 499 kr + frakt SÅLD

Ingen retur.

Senast ändrad: 5 oktober 2016
    Floduttern, willbur och ozzyozzy gillar detta.