• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

All respekt till Ur-Mäster i Norrköping

seikoswede

Panerai
Var och hämtade min Seiko Spork idag hos ovanstående butik/urmakare idag. Lämnade in den i förrgår så de kunde fixa en fjäder som lossnat.

Klockan var klar igår och när jag hämtade den idag vid lunchtid då passade jag på att lämna in en Sabina som stoppat. Den har ett Valjouxverk och döm om min förvåning när mobilen ringer kl 18:17 ikväll?

En mycket trevlig kvinnoröst säger att "klockan är nu klar att hämtas!"

"Va?!?!" Säger jag! Och får till svar att:

" Ja det var ju bara en skruv."

Det! Kallar jag Service!!

Tack!!
 

jabla

Sarlacc
Kul att det fortvarande finns guldkorn, hoppas hitta något liknande i Helsingborg.
Carlssons ur har fått en ny urmakare så jag tänkte prova att lämna in min GMT för service där.
 

seikoswede

Panerai
Jag är hjärndöd! Jag medger det och det sitter inte långt inne heller.

Äras den som äras bör och det är Ur-Mäster som jag vill puffa för! http://urmaster.se/

Ingen annan!

Jag hoppas kanske att någon mod kan ändra i titeln på mitt inlägg?

Jim
 

Erikd

Cartier
Har fått hjälp att korta länkar av dem och de är både trevliga, snabba och prisvärda! Kan inte uttala mig om mer än att de kan korta länkar och byta batterier dock...
 
Topp