• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allround klocka 20-25k ± beg

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag tycker Speedmaster är en fantastisk klocka men kan man verkligen säga att en klocka som inte tål vatten är "allround"? Med allround tänker jag mig åtminstone att klockan kan användas i de flesta vardagliga sammanhang man kan hamna i och då torde väl vattentäthet vara en faktor?
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jag tycker Speedmaster är en fantastisk klocka men kan man verkligen säga att en klocka som inte tål vatten är "allround"? Med allround tänker jag mig åtminstone att klockan kan användas i de flesta vardagliga sammanhang man kan hamna i och då torde väl vattentäthet vara en faktor?
Just av denna anledning kommer jag (antagligen) aldrig att köpa en Speedmaster, lite synd tycker jag eftersom det är en fantastiskt vacker klocka. Det behövdes väl inte på månen...
 

haggan

Omega
Har en rackare här om någon är intresserad :rolleyes:
IMG_3370.jpg
 

LS

Panerai
2-Faktor
Har en rackare här om någon är intresserad :rolleyes:
IMG_3370.jpg
Väldigt intresserad av en Speedy, vad är det för modell och pris? Klockbudgeten är nog tyvärr för ansträngd för att motivera ett köp just nu. Men det är bara vad den logiska delen av hjärnan säger, den brukar inte få bestämma allt för mycket :)
 

haggan

Omega
Väldigt intresserad av en Speedy, vad är det för modell och pris? Klockbudgeten är nog tyvärr för ansträngd för att motivera ett köp just nu. Men det är bara vad den logiska delen av hjärnan säger, den brukar inte få bestämma allt för mycket :)
Hehe. Det är en Speedmaster Professional med ref 1450022 från -97. Priset ligger väl runt 23.:D
 
Topp