• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allround klocka 5-10k.

Sinn 556i är ett bra val tycker jag. Sportig, tålig och funkar till det mesta.
image.jpg
Den är riktigt fin. Härligt minimalistisk, funktionell och nästan lite flygarvibbar. Är 10k på deras hemsida det bästa pris man kan få?
 

Floffen

Panerai
Håller med om att den verkligen är fin, några tankar om beg pris? Saftigt med 17k+ ny. Dessutom har jag sällan sett den ute till försäljning här på KS.

SS har (tyvärr) ganska dåligt andrahandsvärde så bör definitivt gå att hitta för runt 10 k. Svårigheten är som du säger att faktiskt hitta ett ex, skulle hålla utkik på Kaplans där brukar de dyka upp med jämna mellanrum!
 
Sinn 556i är ytterst attraktivt. Har inte riktigt tillräckligt med inlägg för att efterfråga en i köp delen men hojta om någon vill kränga sin :)
 
Om det är en Explorer du vill ha så spara tills du har råd med en! Har själv gjort resan och det är bara onödigt att köpa "nästan" klockor.
Mina 2cents
 
Topp